Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Lillsmurf: Vart gjorde du din ring någonstans, vad fick du betala för den. Det skulle vara värt en massa att få ner priset till helften. Jag har fastnat för ringen och inte märket.
Paulaa:
Hehe, ja, jag var ju tvungen att kika in lite här och se att ni sköter tråden ordentligt. :D Får kanske lite hjälp med det här med tygköpandet, men om det blir alltför dyrt här hemma så kanske jag tar dig på orden. :)
Midvintertös:
Toppen! Jag har lagt in dig i MSN, så jag ser när du är online så kan vi talas vid där. Om du har MSN vill säga...?
Paulaa - September här med, dock September 2004 ;)
Imorgon skall vi träffa kantorn och fotografen, samt proväta tårta... :D
Tack söta ni. det var underbart...ni har verkligen nått att se fram emot!
Tack Midvinter för det söta SMS:et:-O det betydde massor..
När är det tårtätningsdags?
Kram
Tårtkalas blir det fredag den 27:e aug så alla har fått lön så vi kan äta lite efterråt drika lite vin och kolla på dina bilder.
Låter toppen, jag bokar in det
Hej tjejer! Jag kan intyga att Chokladfabriken har goda tårtar :)
Och vet Ni, jag har en ny hjältina - någon här på BT har hittat min låt!!!!
Nu när jag vet vad den heter (That's Why I love you, av Johannes Kotschy) skall jag ringa alla radiostationer och be dem spela den :)
Hej allihopa!
Stort grattis Jisan! Vad det såg mysigt ut på korten! Ni var jättefina!
Vilken tur att du har hittat låten KKB, du får ta med den så vi kan lyssna på den. Eller så får vi gå in på en skivaffär och be dem spela den. Jag vill höra vilken det är!
För oss står planeringen fortfarande stilla, jag har pratat lite med några festlokaler men de är för dyra/för stora/för små/osv. Har fått lite tips här på BT men har inte kollat upp några ännu, jag har ju inte internet på jobbet och har inte tid att prata i telefon tyvärr. Men det löser sig, det känns inte som att det är så bråttom ännu....
Nämen,KKB det är ju fantastiskt (inte att Chokladfabriken har goda tårtor fast det är ju också bra förstås, utan att du lyckades hitta låten!)!
Jag får tacka anjisen här på BT, vem hon än är, som kände igen den från mina textförslag (som inte var helt rätt...) Så nu vet jag en låt jag skall dansa tryckare till med min älskling på bröllopsfesten :D