• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

på stämplarna alltså ;)

mjölk ska vi nog se till att det finns hemma :D

och bröd, smör och pålägg förståss

• Ellte

Jo det har ju jag också gjort hur länge som helst men nu när jag testat har jag insett hur otroooligt mycket lättare det är med klossar på :D Om kardborrarna inte kommit kan man ju dock köra limstiftstricket som jag också provade häromkvällen

• Johanna = en lat kock

jo..
    men jag gör oftast bara ett kort i taget (och har en massa omonterade stämplar - fick från min moster - hade tydligen suttit i en monter = orkar inte montera alla)

• Ellte

Näe vännen/-er... Nu ska jag skaffa mig lite julstämning på Liseberg :)

• Johanna = en lat kock

ha det så trevligt så syns vi om inte annat på måndag (åker hem till mamma i helgen - nervös ska träffa min kusin som jag inte träffat på MINST 15 år)

• Bellis

Hej hopp!!

En traaasa till Bellis har nu sjunkit ner vid pc:n.... jättemycket att göra idag på jobbet!

OOOIIIIIIIIIIII!! Jag hittade mitt "paket" från...vilka då? Jodå - DREAMCOTTAGE- på dörrmattan när jag kom hem!!! Helt otroligt! Självklart så var den stora svarta stämpeldynan restad.... "skickas så fort det går" Yeah, right.

OOIIIIIIIII! *igen* Jag hittade stämplar och versacubes i mitt jobb-centrum idag! Vansinnigt! På samma ställe som jag oväntat hittade fint handgjort papper för nån vecka sedan! Jag var ju såklart tvungen att köpa en "God Jul och Gott nytt år-stämpel" och två balla färger -indigo och vanilj! Tjejjerna i affären hade hängt upp jääättefina kort de (nån av dem) hade gjort -oj vad jag längtar efter mina papper från Scraptastic nu! :)

Måste äta nåt.

Ellte, Hestia - intet nytt från Haloskvinnan. Inget paket, ingen lapp, inget mail. Pengarna är dock dragna....

• Ellte

Åååå vad mysigt det var :) Jag fick t.o.m köpt några roliga julklappar :D

Orkar inte pyssla idag heller...:o det var fleeera dagar sedan nu...

• Ellte

Limmet skickas idag = jag tror att jag kan ta med till Johanna på måndag om posten är i tid hit :)

• Ellte

Väldigt vad ni sover länge idag ;)

• FinaStina

Sover var rätta ordet... Det var lussefirande på jobbet imorse vilket betydde att jag fick gå hemmifrån vid samma tidpunkt som jag normalt vaknar vid... Tröööööött.

Köpte Versa Mark (heter den så vattenstämpel iallafall igår. Vilket lyft! Jag är nu inne på version 1.4 av "julkort luva, skärp och stövlar." Sen kunde jag inte låta bli att köpa en stämpel oxå. En ros från HeroArts. Den är så fin. Men det vågar jag inte säga högt, har köpt för mycket redan...

Svar på tråden Stämpeltråden!