• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Hur många vi blir eller när jag dyker upp? ;)

Jag ska träffa min mamma vid lunch, gå några ärenden och bl.a hämta mitt pass (som förhoppningsvis är klart) och sen schussar hon mig till dig... Jag har sagt att jag ska vara borta vid fyra-halv fem

• Johanna = en lat kock

ja ja...

det är väl försent på kvällen nu ;)

sålänge vi inte är 8 så ska det vä ordna sig (annars få vi pyssla i omgångar :D)

• Johanna = en lat kock

(menar ju fler än 8 förståss)

OK ellte dyker upp vid halvfem fem
    ammemarie vid fem och isis och fiastina har vi ingen koll på eller???

• Johanna = en lat kock

sorry ;) vad duktig jag är på att läsa FYRA halv fem skulle det ju vara!!!!

• Bellis

Och jag är där, rent mentalt! Hoppas ni får jätteroligt!

• Ellte

Om det är lättare för dig att vi kommer alla samtidigt har jag inga problem att fördriva ytterligare en stund på stan ;)

• Bellis

Har nån av er provat att stämpla på vanligt silkepapper?? Det är ju så himla tunt, och klarar ju inte vätska nåt vidare...?

• Johanna = en lat kock

ellte, ni får dyka upp precis när ni vill!!! (så länge jag är hemma :D annars får ni ju sitta utanför dörren och det är ju inte så roligt)

Har sagt ifrån till de andra tjejerna i gruppen att jag måste dra så jag är hemma vid tre eller så

nej nu måste jag sova - vi har inlämning på arbete i ekonomistyrning imorgon, usch tvi blä :P

gonatt och sov gott tjejer vi syns i morgon!

• FinaStina

Johanna; Jag kommer runt fem.

Gonatt!

• Anne-Marie

Godmorgon tjejer!
    Är nu superladdad inför ikväll, har haft en stämpel-fri-helg, snyft
    Vi ses vid 17-tiden!
    *Kram*

Svar på tråden Stämpeltråden!