• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Johanna! Jag kommer gå från jobbet vid tolv och sedan inte ha tillgång till mailen...tror du att man kan få vägbeskrivning innan dess?

• isis

Hej töser...!

Har fortfarande inget nät så jag smyger mig in till grannen och lånar lite ;) *fniss*

Jag kan komma vid fyra nångång idag om jag kan slita mig från allt jag egentligen behöver göra med gott samvete, och om ni vill ha med mig ;)

Johanna - skulle du kunna maila vart du bor? sirisirius @ hotmail . com
    Jag måste åka senast tre så om du kan få iväg det så snart som möjligt? *hoppas verkligen johanna sitter framför datorn nu*

Har ni flickor gjort nått kuligt i helgen?
    Jag och mina syskon hade julstök så in i den milda grad! Gjorde knäckebröd, köttbullar, knäck, kola, middag in i mellan och avslutade det hela med att göra marsipangodis som vi spetsade med grand marnier och rom :D Supergott! Det var änna svårt att göra så att det skulle bli kvar nått till julafton så det får jag nog göra en annan dag :D

Nu ska jag rusa till brevlådan, tänk om Inky har landat! Iiiih!

• Bellis

Hörrni tjejjer som ska till Johanna!

Jag tror INTE att hon sitter vid datorn idag! Hon skulle nog köra ett "grupparbete" med kursare idag, och sedan slita sig för att vara hemma vid 3!

Försök hitta hennes adress på annat sätt, är mitt råd! Kolla mail och sedan telefonkatalogen kanske!!!

Så ni inte missar en kul kväll!

• Bellis

Jag vill oooooooockså följa meeeeeeeeeed...! *bellis blänger som en sur treåring*

• KUS

Jisses, en tråd med nästan 1000 inlägg.
    Var bara tvungen att gå in och kolla :)

Ha en trevlig kväll tjejer!
    //Ulrika

• isis

Bellis - Det har du ju rätt i!
    Tack tack tack för att du sa det! *pussa på tösen ;) *

Blev nyfiken av er disskusion om utseende.. Vad tror du om mig då? ;) Jag trodde j bellis var en mörkhårig tös, undra varför?
    Tror jag sett bild på Hestia eller var det johanna... Johanna var det nog. Å ellte har jag ju träffat, hmmm hon såg nog ut som jag gissat. FinaStina ser ut som en ängel med blont hår å låång. Haha..ska bli kul att se om hon kommer idag. Anne-Marie är nog kortklippt, med brunrött hår. Hmm... lite sen i disskusionen kanske ;)

• Ellte

Åh vad min "lilla" stämpellåda väcker mycket nyfikenhet bland kollegorna :D:D:D "Va,,,har du en verktygslåda med dig...men *hahaha* det är stämplar i...du är knäpp" ;)

Tack Bellis för påpekandet...Jag har skrivit ut en karta och hoppas att jag hittar :)

• Bellis

Isis - jag tror att du är liten och späd, har en fräsig kort el halvlång frisyr... kan inte bestämma mig för hårfärg... jo, nåt mörkt tror jag nog! Med slingor! :)

Är det inte lustigt hur man gör sig en inre bild av människor man "känner", men aldrig sett?!

Men varför kommer aldrig brevbäraren?!?!?!?! Jag vill ha från Inky och USA, ju!

• FinaStina

Isis, Ängel?!!?!?!?!?!?!? Det är första gången jag hört att jag skulle vara lik en ängel. Naturlig hårfärg är tråkig råttfärg, just nu är det färgat brunrött och blonderat.

Lustigt, jag tänkte mig nog oxå Anne-Marie kortklipt och brun hårfärg. Och Johanna är lite åt det blonda hållet med långt hår med lugg. Vi får se ikväll! Pirrigt...

• Anne-Marie

Jag viiillll ha långt hår men det växer allt för sakta.. men brunt är det.
    Ska bli spännande att se er andra i kväll!

Svar på tråden Stämpeltråden!