• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Bellis: Du anar inte hur rätt du har...säger Ellte som träffat Isis! :)

• Bellis

Ellte!!! Hestia!!! Det damp just ner en paketavi i brevinkastet!!! FRÅN USAAAAAA!!

Jehooo!!!! Ska ladda en tvättmaskin, göra mig representabel, springa (nåja) ner till posten och hämta! Ska göra mitt allra bästa för att få iväg era stämplar redan idag, annars skickar jag dem från jobbet imorrn!!!!

*pussa*

• Hestia

Bellis - JAAAA!!! Vad härligt!!! Stressa inte för vår skull! Jag är bara glad att du äntligen fått något som du beställt! :)

• Johanna = en lat kock

hej tjejer!

har precis kommit hem!

Isis jag har mailat! (mailade igår men missade att ta bort ett mellanslag)

• Hestia

Hoppas ni Göteborgstjejer får en jättehärlig kväll! Glöm inte bort att ta bilder, och scanna in alla fina kort ni gör! :)

• Bellis

Uj, jag kan ju inte skicka till er idag... jag har ju glömt att ta era adresser!!! Men Hestia - om du finns där nu och har bådas adresser , maila dem till mig så försöker jag hinna!!!!!

• FinaStina

Inlägg nummer 999 !!!

• Bellis

...Och inlägg nr 1000!!!!! Tuuuuuseeeeen!!

Det tog en himla stund att sortera alla stämplar vi fick från USA, och så hade jag ju missat era adresser... *skäms* Jag skickar dem imorrn!!

Fy vad arg jag är...! *morrrrr* Mamma ringde just och var jätteledsen, hon hade blivit hånad och utskälld av en tjej som jobbar på det hunddagis där de har sin hund. Hon ljög om en massa saker och kallade min fina mamma för bland annat "dålig hundägare" och sa att vovve var "livsfarlig"!!! Ni som är hundägare vet ju att det är precis lika hemskt som att bli kallad "dålig mamma", helt oförhappandes!!! Jovisst, en incident har ägt rum - men det var sannerligen ingen stor grej! FYYY vad arg jag är!!!

Grejjen är att den tjejjen härskar över sina egna hundar genom ren terror - de har inte respekt för henne som ledare, de är helt enkelt kuvade pga rädsla.. så går hon och bankar på grindarna till burarna på dagis, vrålar och slänger skrammelgrejjer in på hundarna osv.. Och DEN ska kalla min mamma för "dålig hundägare"! Mamma och vovve har världens härligaste kontakt!!

UAAAAAAARGHHHHH!!

• Freja

Jag vill göra 1001! :D

Men jag kan ingenting om stämplar... ;)

/F :)

• Johanna = en lat kock

Nu är stämpelträffen slut!

Tack för idag tjejer! det var jättetrevligt! det får vi göra igen :D

gonatt och sov gott (nu ska jag läsa ekonomistyrningsarbeten som jag ska opponera på på torsdag)

Svar på tråden Stämpeltråden!