• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Druvan

Japp, precis som du Nojsan känner jag mig redan beroende och jag har inte heller börjat än. Jag drömmer oxå om stämplar, papper och dekorationer på nätterna. Det bådar inte gott för framtiden att man är så fanatisk redan innan man har börjat .

• Hestia

Knäppisar! ;)

Jag fick ditt paket idag Bellis - tusen tack!!! Och vilka fina små julklappar du skickat med - har funderat på att köpa sådana själv, men nu behöver jag ju inte det! TACK!!

Det som jag, Bellis och Ellte beställde från e-bay skickades iväg för ett tag sedan, men posten i USA gjorde fel och skickade tillbaka det till avsändaren igen... Hon skickade dock det igen i går (eller var det förrgår?) så det kommer komma! :)

• Ellte

Åhh vad jag är nyfiken på mitt paket som jag inte får se förrän inatt... :?

• Anne-Marie

Vad ska man stämpla nu då?! Julkorten är skickade... snyft
    Det blir väl till att göra upp ett enormt förråd av grattis-kort, alla-hjärtans-dag kort, påsk-kort och alla andra högtiders-kort (som man aldrig tidigare har brytt sig om!)

• Ellte

Jag har fått en till "beställning" på dopkort :D Tänk vad bra att folk ynglar av sig ;)

• Anne-Marie

Lyllos dig Ellte - ingen yngel på g i min bekantskapskrets..
    Förresten, du vet inte var man kan köpa en fin korg, hyfsat billigt, som jag kan lägga några flaskor vin i + clementiner, godis och lite annat gott. Till att ge bort...

• Ellte

Oj...jag köper korgar lite allmänt överallt när det är billigt... Lagerhouse, Ikea, Tiimari, Ica MAXI...

• Bellis

Hej galningar!

OJJE, vad mycket vi haft på jobbet idag.... crazy. De köper allt som sitter löst, s.a.s.

Mental-slappade på pendeln hem med att skissa på nya kort, och bestämma vilka som det känns för att tillverkas ikväll -det blev hela sju stycken tänkbara! Hoppas jag hinner med dem alla!

Hestia - sicken grejj med e-baypaketet!!! Tur att det inte försvunnit! :) Och du, tala gärna om för mig hur man kan göra med "de små" julklappsgrunkorna...

Sen skulle jag visst säga nåt mer... men det är som bortblåst... måste få föda nu.

• Hestia

Bellis - Fick ett julkort från Anee-Marie (TACK!!) med en tag på - den var "grövre", men hon vet säkert hur man gör med de lite "finare" också - jag har aldrig använt dem, bara sett dem!

Oj, vad jag har ont i fingrarna efter att ha klippt Halos till alla nya stämplar... :)

Svar på tråden Stämpeltråden!