• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • isis

Inte vika rutan alltså?..
    Jag tror jag förstår.. får ta och testa mig fram..

Tack! :)

• Johanna = en lat kock

Jag är övertygad om att du har fattat rätt isis!

(ja du viker bara de lodräta linjerna :D)

• Ellte

isis: om du skriver ut på en bläckstråleskrivare på ett blankt papper så fäster inte färgen riktigt...då kan du strö pulver på och embossa :) (Just OHpapper för laserskrivare är superbra eftersom de tål hög värme)

Undrar hur många inlägg en tråd kan få innan den blir avstängd. Funderade på om vi skulle starta oss en egen liten Yahoogrupp (då kan man ju lätt lägga upp sina foton och så) men det är ju så trevligt här... ;)

• isis

*ASG* Give them all 2 me! Oj oj bara 3500,-! Om alla delar så blir det en sådär 500,- var :D :D

Johanna - nu sätter jag dig på surfing förbud, har du inget roligt att plugga istället!? ;) :D ;) :D ;)

Vi kan starta egna homepartyn med dem

Ellte coolt...måste testa.. Kan man köpa Såna papper i bokhandeln då?

• Hestia

Jag har bara laserskrivare, antar att det inte fungerar med det? :(

Ha det bra i helgen, tjejer!

• isis

Hestia - ha en trevlig helg tjejen!

• Johanna = en lat kock

nej isis nu är jag äntligen klar (för tillfället - har inlämningsuppgift om reklam till 12/1 och tenta i marknadsföring den 16/1)

homeparty? ja det vore ju något :D:D:D:D

hmmm 37 plattor med ca 45 på varje det är ju nästan 1700 stämplar! = ca 2 kr styck +frakt (rätt sanslöst egentligen)
    undrar om det är ngt som man kan tjäna pengar på (stämplar alltså) ;):D;):D

• Johanna = en lat kock

isis

de finns i bokhandeln (men om man köper styckvis är de svindyra ca 10kr)

• isis

Johanna - har du kikat på stämplarna? Verkar det vara något att ha?

Det skulle bli en vinst på ca 30 000,- om man säljer stämplarna för genomsnittligen 20 kr ;)

Svar på tråden Stämpeltråden!