• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Anne-Marie

Ops, dubbel-klickade visst där...

• Ellte

Usch Anne-Marie USCH... *har fastnat i omonterade plattor*

• Druvan

Anne-Marie, jag är intresserad av att beställa därifrån. Det fanns ju mycket fint. Men jag väntar oxå helst till efter jul och nyår.

• Hestia

Bellis - Vad kul med extra stämplar! Och jag kommer inte ihåg alla jag beställde! Vad kul!!!

Gjorde några till julkort igår, måste verkligen få iväg dem snart... :)

• Ellte

Om ni ska beställa vill jag vara med fast jag inte är hemma...så...jag kanske kan maila mina önskningar till nån :?

• Anne-Marie

Jag är oxå bortrest i januari. Kommer hem den 25. Ska vi göra en gemensam beställning efter det?

Vill haaaa!

• Ellte

Jamen det låter bra...jag är hemma 20/1

• Druvan

För min del låter det alldeles utmärkt att beställa i slutet av januari.

• isis

Ellte - Måste tacka för tipset om att bara klistra fast stämpeln med limstift på akrylklossen. Det är ju gör behändigt!

Nu har jag gjort ett födelsedagskort med fjärilen med det coola blå metallic pulvret! Blev jättefint!
    Jag måste bara köpa en sån fin fjäril jag med! Åhh.. vad somrigt!

Jag kan oxå tänka mig att vara med å beställa i januari om jag har möjlighet.. Tror att bellis oxå var inne på att beställa därifrån :)

Bellis - Hur går det med stämplarna? Har du gjort nått fint än?

Ha en bra dag allesammans

• Ellte

Bellis: jag hade "bara" din Bellisadress så jag har mailat dit... hoppas du hinner se det..

Nu fick jag meddelande om att mitt "limpaket" har kommit så nu ska jag se vad jag får för present

Svar på tråden Stämpeltråden!