• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

EEeeeeeellte och Heeeeeestia. Maila mig era postadresser ikväll, så kan jag skicka era stämplar i morron!! Ska räkna ut vad frakten blir också!

• isis

Tack tack för en rolig kväll flickor! :)
    Synd bara att man fick hjärnstillestånd.. :(

• Bellis

Hestia och Ellte igen! Frakten blir 22(usa) + 12(sverige) var. Dvs 34:- var. Antar att ni har kvar mitt kontonr? Annars får vi mailas om det. :)

Hestia, jag har inte satt in den frakten du bad om förut -så räkna efter vem som är skyldig vem vad.

Hon hade slängt ner några extra stämplar, och jag har delat upp det så rättvist och systerligt jag kunde...!

Åkej -hur gör man nu förarbetet på Halos:arna?!? Nån som kan guida mig?

• Ellte

Åh så otroligt spännande med paket från Halos :D Jag minns inte ens vad jag beställde :D

Bellis: Jag förstår preciiiis hur arg och ledsen din mamma är!! Fasiken för folk som tror de kan MIN hund bara för de själva råkar ha hund... *morr* Krama henne från mig och säg att hon har min fulla förståelse!

Tänk tjejer att vi har över tuuuusen inlägg i tråden :D Helt sanslöst!

Johanna, Isis, Anne-Marie och FinaStina: Tack för en härlig kväll...min hjärna är fortfarande helt ihopkollrad av intryck :) Nu är grodkortet klart förresten ;)

Nuuuu ska jag skriva adresser på kuvert så jag kan posta julkorten imorgon :)

Kramkram från uppspelt Ellte

• Bellis

Ellte -det kommer två grodisar till i en brevlåda nära dig snart....

• isis

DARN!!

Jag skulle ju gjort ett födelsedagskort idag!
    We have to turn back time...

• Nojsan

Hej brudarna! Helt otroligt - över 1000 inlägg. Är det rekord på BT eller?

Nu har vi flyttat och skall bara komma i ordning i nya lgh. innan vi åker hem till Sverige. SEN har jag minsann oxå stämpelgrejer och då vill jag vara med på tråden igen...

Kanske inte kan hålla mig ifrån BT, fast egentligen har jag inte tid... Om inte vi "hörs" GOD JUL på er alla!

Kramar/Nojsan

• FinaStina

Johanna, Isis, Anne-Marie och Ellte, tack för igår! Ska ärligt säga att jag var jättenervös när jag åkte från jobbet, men så fort jag hälsat på er kände jag att ni var goa och trevliga och inte alls farliga .
    Kunde inte somna fast jag var jättetrött, stämplar, papper och färger dansade framför ögonen!!

• Anne-Marie

Tack alla för igår! Tack för god fika, för att jag fick låna era stämplar och använda er embossing, öljetter och allt annat!

Visade stolt upp mina kort när jag kom hem, och skrev "God Jul..." på alla + adresser på kuverten. Nu är de postade! Härligt.. men vad ska man nu stämpla?!

På tal om det här med omonterade bakgrundsstämplar...

www.sundayint.com/mall/RSSindex.asp

Här finns det "Unmounted Stamp Sheets" för 15 dollar... Om någon är intresserad?! Jag är, men helst efter jul/nyår!

• Anne-Marie

Tack alla för igår! Tack för god fika, för att jag fick låna era stämplar och använda er embossing, öljetter och allt annat!

Visade stolt upp mina kort när jag kom hem, och skrev "God Jul..." på alla + adresser på kuverten. Nu är de postade! Härligt.. men vad ska man nu stämpla?!

På tal om det här med omonterade bakgrundsstämplar...

www.sundayint.com/mall/RSSindex.asp

Här finns det "Unmounted Stamp Sheets" för 15 dollar... Om någon är intresserad?! Jag är, men helst efter jul/nyår!

Svar på tråden Stämpeltråden!