• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Finis

Rolig tråd förresten. Satt och läste HELA igår, det tog tid :)

Anne-Marie: 16 USD i porto tycker i alla fall jag låter otroligt dyrt.

• Anne-Marie

Ops! Det var lite skillnad!! Tack för upplysningen Finis.

• Ellte

...men vad ska jag ha med mig på måndag nu då... jag som är en sån planeringsfreak måste nästan börja packa ikväll ;)

• FinaStina

Ellte (och ni andra som kommer på måndag), kan du inte ta med dig (om du har) färdiga kort som jag kan få titta på hur du har gjort? Så kanske man kan få lite insperation.

• Johanna = en lat kock

ellte

ta med favoriterna!

Jag har en del (ganska mycket:D) grejer.

det vore bra om ngn tar med ett extra skärunderlag - ska kolla med svärmor om jag får ta ett av henne - annars har jag bara 1

• Ellte

Jag har bara en vanlig plastskärbräda och inget "finunderlag"...men den kan jag ta med :)

• Johanna = en lat kock

ellte! det är ju sant jag kan ju ta fram några av alla skärbrädor... (så du behöver inte ta med)

ngt mer jag behöver tänka på tycker du???

• Ellte

Mjölk till kaffet? ;) Nej jag vet inte,, Men det ska bli skoj :D Jag hoppas jag hinner få de kardborremattor jag beställt så jag kan montera fler stämplar innan måndag

• Johanna = en lat kock

jag är så lat att jag kör utan ngt alls...

Svar på tråden Stämpeltråden!