• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Nojsan

Nix, går inte att försluta, om man inte täcker över hålen med nåt då. Är det dåligt? Jag har inte köpt några ännu, men jag såg framför mig att man har alla olika färger på pulver(har bara köpt glittrigt ännu ) i dom här burkarna på en hylla och det ser sååå snyggt och praktiskt ut. För min inre syn då ...

• Ellte

Det låter jättesnyggt

Jag ser dock en fördel med att kunna försluta dem...eftersom jag släpar runt minna grejjer lite och dessutom är lite klantig...Risken är liksom mindre att man får pulver överallt utom i burken om man sätter lock på ;)

• FinaStina

Det glittriga är värst!! Härommorgonen när jag vaknade och tittade mig i spegeln satt det fast ett par glitter på kinden, och under tofflorna som fastnar i mattan osv. Och ändå har jag inte spillt något. Tur att sambon som dammsög och torkade golvet så duktigt nyssens inte har sett det...

• Ellte

Jag petade just bort ett par glitterkorn från under naglen :D Och nu var det ändå ett par dagar sedan jag pulvrade ;)

• Druvan

Bellis, visst var det du som väntade på paket från Dreamcottage?

Jag pratade precis med min sambo där hemma och jag har idag fått mina paket både från Inkywings och Dreamcottage. Jag beställde från Dreamcottage i fredags och från Inkywings i måndags och båda kom alltså redan idag. Hade inte du beställt för typ två veckor sedan?

Du kanske skulle prova att ringa och kolla upp din beställning. Det vore ju jättetråkigt om den kommit bort eller så!

• Ellte

Nu har jag beställt lim och hängmappspryttlar.... Hoppas det hinner komma så jag kan ta med till Johanna på måndag!

• Johanna = en lat kock

ni som ska komma på måndag :D det närmar sig!

vi har sagt att de som vill kan komam redan vid halv 4 - 4tiden och sen får ni droppa in när ni kan...

kan ni maila så får ni adress, telefonnummer och vägbeskrivning :D

johanna@thunstrom.com

• Johanna = en lat kock

ni som ska komma på måndag :D det närmar sig!

vi har sagt att de som vill kan komam redan vid halv 4 - 4tiden och sen får ni droppa in när ni kan...

kan ni maila så får ni adress, telefonnummer och vägbeskrivning :D

johanna@thunstrom.com

• Anne-Marie

Hestia:
    Får man lov att fråga hur mycket frakten gick på när vi beställde från Eyelet outlet-stället?
    Jag har hittat fina öljetter här:

store.scrapbook.com/eyelets.html

och de är billiga men om jag beställer 3 små påsar a´100 st skulle det kosta 16 dollar i frakt. Är inte det väldigt mycket i fraktkostnad , eller?
    (öljetterna kostar knappt 5 dollar/påse)

Johanna: jag kommer antagligen runt 17-tiden!

• Finis

Portot beror på hur mycket du handlar för. Kolla under shipping, där står det jättetydligt.
    www. eyeletoutlet. com/

Svar på tråden Stämpeltråden!