• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

jag tyckte att papprena var fina - som jag tänkt mej

Och Ja 50 ark A4 VAR :):):):)

ellte - om du ändå ska handla så...

om det är pritt så har jag en som man kan sätta i refill i :)

• Ellte

Johanna: Jo jag ska handla...beställer imorgon. En refill då? Permanent eller?

• Bellis

Hej på er tjejjer!
    Äntligen hemma igen...

Inget från vare sig Dreamcottage eller USA idag heller. I morgon är det 2 veckor sedan jag beställde från DC....

Nojsan undrade vad vi jobbar med - jag är arkeolog och lite byggnadsantikvarie, men eftersom dessa jobb inte växer ens på buske här i Stockholm, så jobbar jag just nu i en kökstillbehörs/inrednings/teåkaffe-butik! Bråda dagar nu.... och lite roligare än vanligt. Jag är väl iofs glad över att jag har ett jobb överhuvudtaget!!

Ska äta lite nu, så får jag se om jag vågar mig på en beställning från scraptastic senare.....

• Bellis

Men var är ni ikväll tjejjer....?

• Ellte

Jag är här :D Nyss hemkommen från gymet och hungrig som en gnu ;)

• ester

Jag är också här även om det var ett tag sen jag skrev här. Har införskaffat lite färgat papper och akvarellpapper från CO samt 4 VersaCubes för 19.50 på Akademibokhandeln. Och så har jag fått mina stämplar från InkyWings!

Vem var det som skulle testa EZmount? Jag är nyfiken på hur det fungerar!

• FinaStina

Jag har beställt EZmount från Octoberstamps. Jag tycker det låter smart, får väl se om det är det när grejerna kommer. Har fått bekräftelsemejlet så nu ska jag betala. Och om jag kommer ihåg tjejerna rätt här så är Octoberstamp ganska snabba på att skicka grejer. Stackars Bellis har ju väntat jättelänge på grejer från Dreamcottage.

• jennyli

Haha, 868 inlägg, ni är ju skvatt galna vetja! Är det verkligen så kul med papper och sånt? *S*

• Bellis

jennyli - det är hur kul som helst!!!! Trodde jag väl då aldrig!!

Har just pillat iväg en rea-pappersbeställning till Scraptastic.... kommer vara jättenervös nu i hundra dagar för att han ska ringa och prata brittiska med mig..... isch. Beställde visst en stämpeldyna också - en versamarkdyna för £4,25. Det är bergis dyrt, men jag tog den ändå...

Svar på tråden Stämpeltråden!