• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • isis

800 inlägg - det är ju stampastic´s..eller nått i den stilen ;) Nu ska jag sova - gonatt tjejer!

• Anne-Marie

Tack för det lilla kuvertet i går, Hestia!
    Men, jag trodde Aldrig att det var 100 öljetter i den iniminipåsen Jag vill oxå vara med på en ny beställning!

Jag har för första gången satt fast en öljett på ett av mina kort... det är lite svårt?! Hoppas på att få hjälp av er som kan på måndag.
    Ja, jag kommer! Spännande (och lite nervöst).

• FinaStina

Men tusan oxå, vad mycket fina stämplar dom hade på happystampers. Men jag har inte mer pengar just nu. Måste ju ha råd att köpa julklappar oxå. Fast jag köpte tre stämplar och EZmount (ska bli kul att testa!) från Octoberstamps igår.

Hero Arts gillar jag, men jag har bara sett att dom finns att köpa monterade nån som har sett dom omonterade??

• Ellte

Nu har jag tänkt hela natten :? :o (=*gääääsp*)

Vad ska jag eg. frakta alla saker i på måndag... Vad ska jag ha med? Är det jultema som gäller eller?

• Bellis

Ellte - en resväska kanske?? Hockeytrunk?

FinaStina - jo, happy har fina grejjer, sen "råkade" jag glida över till scraptastic.co.uk och de var billigare på samma papper, samt hade mer tinglustanglus. Bland annat en pappers-rea på antagligen utgående sorteringar.........
    Har bara sett HeroArt monterade, men de är jättefina!

Fy vad jag är trött! Hade svårt att somna igår.... nu måste jag sätta lite fart, ska till mitt älskade (NOT) jobb snart!

• Ellte

Bellis: Oj vilka fina papper de hade på rean på Scraptastic... :?

• Bellis

Ellte - javisst! Och de tar bara en pytteavgift i handling, samt det faktiska portot enl royal mail! Men nu måste jag dra......

*kramis*

• Hestia

Bellis och Ellte - Scraptastic är jättebra! Dels är de ju från England, så man slipper oroa sig för frakt, och dels så när man beställer första gången, så ringer de upp en och frågar efter kortnumret, så där lämnar man inte ut något på internet, inte! (Och killen pratar jättebrittisk engelska - kul!) :)

Bellis - Vad är tinglustanglus??

FinaStina - Har också bara sett HeroArts monterade!

Svar på tråden Stämpeltråden!