• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Bellis - Då får du komma ner till Göteborg också, så är vi i alla fall två som inte har träffat de andra innan! :)

• Johanna = en lat kock

har jag fattat rätt nu de som kommer är ellte, ann-marie, isis och fia-stina?

några fler???

ska vi köra ngt tema eller hur gör vi?

jag kan stå för kaffe och mackor...

• Hestia

Johanna - Jag hoppas ni får det jätteroligt!!

Åh, jag vill beställa från Eyeletoutlet igen NU!!! :D

• Nojsan

Hörrni tjejer, det är ju lite sjukt vad en sån här tråd kan absorbera en... Jag tänkte på er tidigare idag och undrar vad ni har för jobb...

Man föreställer sig liksom att det är såna där lärare, som jag , som håller på med pyssel & sånt. Jag är själv förskollärare, men pluggar just nu till inredare.

Vad jobbar ni med?

• Johanna = en lat kock

Jag pluggar till kostekonom och sitter just nu och skriver på en inlämningsuppgift... (mailar fram och tillbaka med de andra tjejerna i gruppen)

• Hestia

Nojsan - Jag pluggar, till läkare.

• Hestia

Kan förresten tipsa om pappersförvaring - Jag köpte en hängmappshållare och hängmappar på IKEA för en billig penning. Sedan har jag delat upp mapparna i färger, och har lagt i alla mina papper där. 12*12 tumspapper från också plats. Tycker det är jättebra!

• Ellte

Nojsan :D Inte en nuffra rätt ;) Jag jobbar med att sälja datorer....inte mycket kreativitet här mao så jag får få utlopp för det på fritiden!

En liten korkad fråga... När man kollar på papper på olika siter kallas en del för "cardstock"...Vad betyder det? :?

• Ellte

Hestia: Åh vad bra...jag trodde jag skulle få en sådan på jobbet men det sket sig... vad fick du betala?

Svar på tråden Stämpeltråden!