• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Bellis - Vad skall vi köpa?? ;)

• Bellis

Oh Hestia - jag tänkte faktiskt undersöka om jag inte ska ta och beställa lite papper och band från Octoberstamps, eller nåt från happystampers.co.uk

För det jag får handla nu är vellum, mullberrypapper el liknande och tunna band. Och kuvert kanske. Och kanske fler öljetter..... Kanske.

• Bellis

Härligt Ellte!!!

Prylar är bra att ha!

Gosig vovve! Vår blev 8ochetthalvt, sen blev han plötsligt jättesjuk och vi var tvungna att "ta bort" honom. Hur hemskt som helst! Ska definitivt skaffa en till hund, det klarar jag mig inte utan... men den finns med i 5års-planen, inte 1års-planen.

• Hestia

Bellis - Vet inte riktigt VAD jag vill handla... Papper är alltid kul iofs.. Och sedan vill jag ha en riktigt bra sax till min scrapbooking! :)

• isis

Åhh... vad jag önskar att jag hade köpt några pepparkaksöljetter! *sucka*

• Ellte

isis: du kan få några av mig på måndag :)

• Bellis

Isis - jag grämer mig lite över samma sak.... vad 17 ska jag med mintgröna fiskar till mitt i vintern???

• Ellte

..kanske borde köpa en såndära fiskeväska iallafall nu när jag ska börja frakta saker över stan... ;)

• isis

Åhh - Ellte..vad gulligt!
    Jag får väl sitta och sortera mina 200 denna helgen så att jag kan ta med mig mina osså!

Bellis - Jag köpte blåa fiskar! Var dem fina i verkligheten? Du får väl måla små tomteluvor på dem..thihi ;)
    Du kommer säkert på nått när nån fyller år eller du ska bjuda på middag nästa gång!

Jag tänkte ha mina blåa fiskar på en dörrskylt.

Sitter och filurar på om det är nått mer jag vill köpa för tillfället..

Svar på tråden Stämpeltråden!