• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • isis

Godmorgon gott folk!

Såg era öljetter ut som förväntat?

Jag är sjuk och önskar verkligen att jag hade dem här så jag kan ligga och beundra dem! :)

Inatt så kom jag på att jag ska kolla på C.O eller nån sport affär om dem har små lådor, tex såna för fiske. Har ju det hemma men den är ju full med flugor. Annars borde väl C:O ha nån för skruvar och spikar.
    Så kan man sitta och sortera öljetterna eter färg eller nått annat kul.

• Druvan

isis,
    C.O har massor av olika varianter med såna boxar. Jag var ju där och kollade igår. En del är bärbara, andra är som små skåp. Ganska prisvärda oxå tyckte jag. Jag tänkte köpa sådana sedan men just nu får jag stilla mig lite. Har redan sprängt min budget rejält .

• FinaStina

Clas O. har massor av olika stora lådor med olika stora fack och lådor där man kan flytta lådväggarna själv. Köpte en liten billig låda förra veckan till mina öljetter.

Bellis, flytta till Göteborg. Jag är en Stockholmare som bor i Göteborg. Det går finemang!! Men jag måste erkänna att jag saknar Stockholm ganska ofta...

• Ellte

isis: De har mååånga bra lådor Jag har köpt ett par till mina pärlor, kostade ca 40:- st då (det var ett tag sedan) och de funkar kanon även för öljetter skulle jag tro. De har ju även lite större boxar med handtag och riktig "fiskeinredning" som man är lite sugen på men de kostar en del mer än vad jag tycker det är värt...

Själv är jag sugen på en sådan "hylla", som diskuterats tidigare i tråden, som har massor av smålådor för olika pillerillsaker

• Druvan

Även Biltema har en del sådana lådor.

• isis

Inky.. hon var mig en fuuling hon! ;) Hon fick mig att gå in för att kolla vilket nummer det var på en stämpel jag ville ha, å då, då visade det sig att hon lagt in nya motiv! :O Så då var jag ju tvungen att läggat till ett par grejer till! Fyyyyy... ;) :D

• Ellte

Näeee....inte nyyya motiv...

• Bellis

Nejhhh! *flämtar* inte fler stämplar nu....

• Ellte

Jag hittar inga nya i en hast...vilken tur :D

• isis

Haha... Själv hoppas jag att den köpmani ska lugna ner sig... jag ska BARA köpa lite till... :D

Svar på tråden Stämpeltråden!