• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Nojsan

Håller med dig - synd man skall bli irriterad... Visserligen kanske dreamcottage är ett mycket större företag så det kanske inte är rättvist att jämföra, men tjejen på inkywings (Lisa) svarade omedelbums och personligt på allt jag skrev.

• Anne-Marie

Längtar hem... till mina nyfådda öljetter!!

• Bellis

Nojsan - japps!! Inky gillar jag! Hade precis fått mail från henne om be... *måste nog viska*..om beställningen jag gjorde igår kväll... på sista rean....! Det blev bland annat den däringa abborren som jag sneglat lite på sen förra måndagen.... bland annat...

• Meddelande borttaget
  • Ellte

Nojsan :D Nope det är inte jag :D

• Nojsan

I alla fall har jag kollat mer på korten i länken ovan och dom är verkligen jätte jättefina!! Mycket trevlig inspirationssida

• Nojsan

Ellte: Det finns alltså flera stämpelfanatiker som heter Linda då??

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Stämpeltråden!