• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • isis

Johanna - Det skulle vara jättekul!

• Bellis

Ellte - gör ett stämpalindex! Stämpla alla på ett (flera) papper och skriv bredvid var de kommer ifrån!!

Näe, jag MÅSTE nog rea mig lite till.......

• Johanna = en lat kock

stäpla med dem på vit kartong och sätt in i en pärm med namn på tillverkare skivet intill

gör likadant med alla ebossingpulver och stämpeldynor

då har du koll på vad du behöver köpa nytt/fylla på oxå!

• Johanna = en lat kock

stäpla med dem på vit kartong och sätt in i en pärm med namn på tillverkare skivet intill

gör likadant med alla ebossingpulver och stämpeldynor

då har du koll på vad du behöver köpa nytt/fylla på oxå!

• Ellte

Hestia: Jo det var det jag hade tänkt...men nu sitter jag ju och klistrar kardborre på dem... :?

• Hestia

Ellte - Eh, tänkte inte på det... :) Men bellis och Johannas förslag var ännu bättre! :)

• Johanna = en lat kock

när ska vi träffas då????

• isis

Drar dem bort rabatten på Inkywings eller får man räkna ut de själv?

• Johanna = en lat kock

ingen aning om rabatten tyvärr men jag såg era problem med dreamcottage - mina paket (ett för ganska längesen och ett för en dryg månad sen) tog drygt en vecka och jag hörde inte ett knyst ngn gång

det verkar som hon skickar ganska sällan kanske varannan vecka eller så...

Svar på tråden Stämpeltråden!