• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

...och nej det är inte jag som gjort egna block... Jag har Halos som jag inte ens kommit mig för att använda än *rodnar*

• Bellis

Ellte - sitter här och funderar.... har du trixat med nåt tillfälligt nån gång för att kunna använda en omonterad stämpel? Jag FÅR ju för 17 gubbar aldrig mina klossar!!! Nu sitter jag här med typ 20 omonterade stämplar....

• Ellte

NÅN gång? :D Varje kväll ;)Jag har ju vant mig till den milda grad att jag inte använder mina klossar trots att jag fått dem... Jag använder händerna... :? Duttar på färg som vanligt, måttar in och lägger på kortet, trycker till med t.ex en dyna (utsidan alltså) och lyfter bort försiktigt...

Kanske ska se till att börja prova mina klossar så kommer jag bli förvånad över hur smidigt det är att stämpla ;)

• Bellis

Jahaåkej, nu känner jag mig jättedum!! Jag är så feg att jag inte vågat testa.... de jag fått från inky och october är så sladdriga tycker jag!! Men jag ska testa nu! Med mina TRÖKIGA färger.... väntar på dynor från Dreamcottage dårå...

Jag funderade på att tejpa fast dem på "uppesidan" av en annan stämpel med dubbelhäftande tejp, men har inte provat än!

Fram med klössera nu Ellte!!

• Bellis

BUOOOOOOOOAAAAAARGH!!!!!!!!!!!! Jag blir v*a*n*s*i*n*n*i*g av att vänta på grejjer - vill ha NUUUUUUUUUUU!!!

• Ellte

...det är underbart med klossar ;) Måste ha fler :D

• Bellis

Nån som tänkt "slutspurta" på Inky ikväll...? Funderar starkt på aborren och braxen, men de kanske redan är borta?

Svar på tråden Stämpeltråden!