• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

sånt på rulle? isåfall är det ju vansinnigt billigt!

• Hestia

Knappt 50 ark VAR??? Herrejudanemig!!
    Var de fina, Johanna??

• Ellte

Johanna: Jag klarar mig till på måndag

Hestia: Samma som förut men nej det är inte flytande. Det är liksom på rulle... Har du använt pritts korrigeringsroller (tippex på rulle ;))...det är samma princip.

• Ellte

Johanna: Ja visst är det... Vill du ha ett par rullar kanske ;)

• Hestia

Ellte - Ah, det var så det var! Kommer ihåg att du pratade om tipp ex! :D
    Var hittade du det?

• Ellte

Oj...*suck*...Jag har glömt att räkna med momsen *skäms*.. Jag är för van att handla till företaget och då kvittar det ju...

De jag pratar om är inga bilder på men jag mailade och de säger att det är Pritt. (Art#42820 resp. 42818)) och priset inkl moms är 18:- resp 30:- vilket ändå är betydligt billigare än de andra... Å sen kostar ju frakten också men det blir ÄNDÅ billigare....

*skäms igen*

• Hestia

Tack!! Ingen fara med momsen, fick bara inte priserna att stämma och det var det enda jag kunde komma på... :)

Svar på tråden Stämpeltråden!