• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Finis

Johanna - jag är gärna med och köper EZmount om jag får. Det passar mig bra oxå att vänta tills studiemedlen kommer.

/Lena
    lgh287@hotmail.com

• Johanna = en lat kock

Finis har du hestias mailadress? elelr du kanske redan är med på stämpellistan?

• Hestia

Bellis - Säg till när de svarar!

Johanna - Säg till när du får studiemedel! :D

• Niki

Bellis-jag tror han har gömt sig i er källare
    Förresten, måste bara säga hur trevlig denna tråden är, har haft ett par riktiga blääädagar men när man kommer in hit känns det faktiskt bättre
    *kramar*

• Finis

Johanna - nej, jag har inte Hestias adress.

• Hestia

Finis - Maila mig på henrietta@lundkvist.org
    Om du vill vara med på våt stämpellista så skriv
    *namn (på riktigt)
    *nickname
    *adress
    *födelsedag
    *icq och
    *msn i mailet!

• Bellis

Ni som har provat att stämpla med klorin -kan ni inte visa lite? *jättenyfiken men orkade inte handla idag*

Visst är det imorron som Ellte kommer hem?!

• Bellis

Niki -blädagar är inte kul alls..... Jag tycker också att det är jättejättejätteJÄTTEKUL med den här tråden!!! Vet inte riktigt vad jag skulle gjort utan den faktiskt....

• Bellis

Niki - vet du förresten var jag hittar cardstock bäst nånstans inne i stan? Jag har aldrig orkat ta mig bort till Matton på Birger Jarlsgatan, men imorrn tänkte jag ge mig 17 på det. Och så ska jag kolla Svanströms där på Sveavägen också (uppe vid obelisken) .

Jag är så trött på det där som finns på bokhandeln och på Åhléns och så....

Ska till Ljunggrens också!

• Johanna = en lat kock

jag är tillbaka (i fem minuter) efter att ha satt i mig lite flamberade köttbullar:)

Svar på tråden Stämpeltråden!