• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Johanna - jag blir fortfarande helt tosig för allt.... Jag älskar alla mina stämpelgrejjer och bara ler när jag sitter här och pysslar och donar. *hihi*

Fast nu sitter jag här och vågar inte "sopa av" det överflödiga moonglowet..... tänk om jag pajjar mina fina motiv?! Som är bara test iofs, men ändå?! De är ju som juveler ju!!

• Johanna = en lat kock

blås försiktigt i en låda (elelr badkaret) så slipepr du få det över hela rummet :)

visst är det härligt att bli alldeles tossig för att ngt är så fint ;)

Ååååh vad jag gillar den här tråden! man blir såååå glad av den!

nu måste jag tyvärr knalla isäng - älsklingen säger att han känner sig ensam

• Johanna = en lat kock

jässes vad dåligt jag stavar idag då :D

• Bellis

Det blev visst över hela rummet...! *fniss* Sprayade med Fructis superhold hårspray, med microfruktvaxer och allt! Så fick den flaskan ett användningsområde också! Men det luktar jättemycket parfym om den.... *urk* Blir nog riktigt fixativ imorrn ändå..... kanske.

Usch fy, jag har jättedåligt samvete för att jag alltid sitter här numera och fixar och trixar....... men sambon tycker det är så kul att jag har kul, så jag tror han menar det när han säger att det är helt ok... Sen så måste han gå och läggar sig så tidigt jämt, och då är jag inte trött...

• Nojsan

Tjenare tjenare alla stämpeldiggare! Nån kvar?

• Nojsan

Fina Stina! Såg allt din lilla kommentar om påskstämpeln - Är det en text, alltså typ 'glad påsk' eller 'happy easter'? För det är vad jag är ute efter

• Nojsan

Nähäpp, skititdåra! Klart ni sover, klockan är ju halv ett hos er. Fast igår satt jag uppe till kvart i ett och pysslade

Vi hörs väl när ni har vaknat!

• Hestia

God morgon!
    Är lite glad idag, mina byxor sitter lösare... ;)
    Moonglow kanske skulle införskaffas, då! Fast jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha att pyssla just nu... :( (mycket att göra i skolan)
    Men lite kort skall hinnas med! :D
    Jag VILL HA mina saker från Dreamcottage! Jag beställde den 5e, och igår hade de fortfarande inte dragit pengar... och jag har inte sett skymten av mina saker... och mina mail svarar de inte på... BLÄ!!!
    Tacka vet jag InkyWings och Octoberstamps, de kommer snabbt!!!

• FinaStina

Godmorgon!!

Jag blir oxå glad av den här tråden. Speciellt när Bellis är tossig. Jag vet inte hur hon lyckas låta så glad med bara text, men man riktigt hör hur hon sprudlar ibland!!!

Nojsan, det är två stämplar en med texten Glad Påsk och en med ett ägg med en rosett runt. Texten är den som är längst ner på Inkywings hemsida under påsk. Ägget finns inte med. Jag byter gärna bort båda två mot lite asiatiskt papper. Chansen att jag skulle göra påskkort är ungefär likamed noll.

Min sambo är bara glad över att jag har fastnat för en hobby. I våras tjatade han på mig, "du måste skaffa en hobby!". Bara för att han ska slippa roa mig och sitta ifred och spela sina data och tv- spel. Fast igår sa han "jasså du ska pyssla nu och inte bara sitta framför datorn och snacka om det". Jajaja, man måste ju skaffa sig insperation och nyheter om allt man måste köpa ju!!!

• Nojsan

Gomorron gomorron Hestia & FinaStina!! Hoppas natten varit god!

Här är en till som blir så glad så glad av den här tråden trevligare konversation med 'främlingar' har jag nog aldrig haft förr

Fina Stina! Jag skulle gärna byta till mig den stämpeln med text. Är den omonterad - alt. med kardborr? (använder halos)

Ägg har jag redan och tror inte jag behöver flera

Om du är intresserad kan vi ju göra slag i saken och så plockar jag ihop lite papper för ungefär samma värde! det borde ju inte bli så dyrt att skicka en liten stämpel - ungefär samma som lite papper kan jag tänka mig

Svar på tråden Stämpeltråden!