• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

bellis

jag håller i henne åt dej då :) annars kanske hon hade åkt till Kina

och du ta tjuren vid hornen och gå och ta vaccinationen först - så kan du trösta dej hela eftermiddagen med att handla stämpelgrjer :) :D

• Bellis

Åh fy, nu blir jag ju alldeles svettig i handflatorna..... är det så jag ska göra kanske... Nu har jag ju iofs redan tvingat sambon att komma dit efter jobbet så vi kan göra det samtidigt... det stänger inte förrän 19.

Jag får se. *blärk* Tack för peppning i varje fall Johanna! :)

Kan inte posten ta och komma nån himla gång då?!?!?! Långsamma j*kla slöa brevbärare! Jag SÅG ju för bergis en halvtimme sedan, hur de stod här ute vid gatan och fyllde cykeln med post!!!

• Johanna = en lat kock

Göteborgstjejer

vi kanske skulle ta en träff till nu när Ellte kommit hem igen (elelr kommer väl iallafall tillbaka idag)

vi kan vara hos mej igen om ni vill :) om man ställer borden lite annorlunda får man ju plats max 8 pers (helst 6)

då kan vi ju ta med det vi vill byta med - väldigt mycket annat kan ni ju använda mitt - och sen får vi nog köra ett tema den här gången - ngn teknik eller födelsedagskort elelr ngt

• Bellis

Om den mönstrade damen vill ta en trip till Kina, så ska hon göra det tycker jag! Vem vet, hon kanske reser tillbaka när hon tröttnat!?

• Bellis

Näe!!! Jag ska banne mig FLYTTA!

• isis

Johanna - Jag är på för en träff, trots att jag är off i tråden ..haha ;)

• *Tjorven*

Bellis!
    Du är inte ensammen om att vänta på posten...jag väntade hela dagen igår (nåja tills den kom vid 13 tiden iallafall) och nu väntar jag igen!
    Det var inget kul med posten igår :(

Mitt paket från panduro borde komma idag...jag har ju betalat 50 kr extra för att det skulle skickas snabbare.

Med min tur så kommer nog alla mina paket nästa vecka när jag är borta HELA veckan!!
    Måste nog få sambon att skicka dom till mig då!:D

/*Tjorven*

• Bellis

Johanna - TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Gu´va snällt!! Hade ormbunken ett gäng kompisar som inte ville sova utan honom eller? Från antikens Grekland! *gapskrattar*

Och TACK för alla de andra grejjerna!! Kul att testa funflock! Och papprena! Jättekul!!

• Johanna = en lat kock

precis
    ormbunken kände sig lite ensam i kuvertet ;)

• Bellis

Åh va kul!! Jag vill göra NU!! Men nu måste jag verkligen in till stan.... isch.

Näe, jag är ju löjlig!! Jag ska ju bara göra roliga saker och så på slutet ska det till en liten spruta -ska det va så himla farligt?! Nu blir jag faktiskt rätt arg på mig själv. Mes. Men jag skyller på att det är Den Tiden I Månaden, så jag känner mig lite vacklig fysiskt -då blir en spruta extra spännande.

Nu ska jag äta lite till! :)

Svar på tråden Stämpeltråden!