• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Jajajajaja - Mer papper!

Och

Hahahahaha - Matton finns i Malmö också!!! :D

Och

Väääääääääälkommmen hem Ellte! Maila mig din födelsedag och om du har icq så kommer du med på vår eminenta lista! :D

Och

Bellis - Sluta nu med dina hundögon - jag kan inte motstå sådana!! ;)

• Niki

Har de bra utbud med stämpeldynor på Matton?

• cybbeko

Jag e oxå nybörjarstämplare och tänker hänga på den här tråden!!!! Fast jag har inte så mycket å skriva just nu för jag väntar på paket från en av sidorna som ni pratat om här:D
    Men jag tjyvläser ALLT!

Det jag kanske missat är era adresser där man kan se kort ni gjort och så. Det skulle va superkul å se!

• Niki

Välkommen Cybbeko
    Okidoki Hestia, jag behöver bättra på med ytterligare 2 dynor (beige och oliv). Dreamcottage är ju billigast men jag ORKAR inte vänta på deras evighetslånga leverenstider.
    Bellis - hohoho har du hittat nån affär här i stämpelöknen (okej då undantag finns ) som har bra dyneutbud?

• Hestia

Niki - Mitt Matton har väl en femton färger på dynor eller så, man bara de vanligaste.

Jag klagae faktiskt på Dreamcottage idag, men fick inte så mycket till svar tillbaka, tyvärr.

Godnatt på er!!

• cybbeko

är de sega på det där dreamcottage?
    Det var ju typiskt eftersom jag har beställt mina första stämplar NÅGONSIN där ifrån.
    Jag var på panduro och kollade idag men de hade typ ingenting.
    Vilken är den bästa stämpelaffären i sthlm.
    Verkar mest va göteborgare och kineser här...;D

• Nojsan

Godmorron pa er alla somntutor!! Jag har en ny dator, inkopt i Kina, sa darfor blir det inga a a & o med prickar over da...

Ville bara saga att ni ar ju for goa Det ar sa harligt att ga upp pa morgonen och lasa alla era galna inlagg Jag blir sa glad!

Visste inte att traden laggs ned efter tre manader, men da far vi ju bara ta och starta en ny 'stampeltraden 2' osv Oss kan dom inte stoppa!!

Johanna din lata kock - tar garna emot en liten grab-bag fran dig. Det skall bli saaa spannande. Tala bara om vad kuvertet kostar(det fardigfrankerade) och ungefarligt varde for innehalet. Sa tar jag och inhandlar lite vackra paper, speciellt utvalda enkom for Dig

Embossingpulver kan jag iofs kopa har, men tar garna emot lite sma prover om du har mycket alltsa det ar ju lika bra att fylla pa till 500g

Annars har vi ju det mesta i godisvag nu nar vi nyss vart i Sverige... fyll pa med nat skojigt stapelaktigt istallet. Har ingenting (forran Impress behagar anlanda id min dorr...) av oljetter och annat smakrafs. Du hittar nog pa nat

Vi far horas om detaljerna via email. Vile bara meddela redan nu da att imorgon, torsdag, sa aker vi till Thailand en liten svang Pga det kinesiska nyaret sa ar ju ala lediga - sa aven min m2b! - Sa om vi inte hinner fixa allt innan dess, sa tar vi det sa fort jag kommer hem. Onsdag nasta vecka.

Kram pa er alla - ses om en sisadar 8-9 timmar.

• cybbeko

nej, nu orkar jag inte mer!!!!!
    Jag har setat och läst alla sidor baklänges. Ligger nu på sidan 185. Dags å sova.

Kanske ni skulle ha inträdesprov till den här tråden? Om man läser hela så får man va med sen:D

God natt!Imorrn ska jag läsa dem 185 som e kvar...

• Hestia

cybbeko - Det är ambitiöst!! :)
    Och jag bor i MALMÖ!!! (inte Göteborg eller Kina! ;))
    Jag tror att Bellis beskrev en massa affärer i Stockholm jättebra då någon av de första sidorna, om du okar kan du ju titta där!

Svar på tråden Stämpeltråden!