• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Nääää-e du Tjorven, det är det fler som inte fattar! Jag blir vansinnig!

Nu ska jag skicka Johannas brev!!!

• Ellte

Eftersom det inte är nån här har jag haft lite tid över idag ;) Jag har provisoriskt lagt upp mina Ugandabilder på nätet... Det är inte snyggt gjort och alla bilder är inte bra men...jag orkar inte lägga mer tid på det nu :)

www.ionax.se/~linda/Uganda

• Johanna = en lat kock

Nu håller jag på och plockar ihop nojsans och nikis kuvert så de kan gå med posten imorgon :)

Cybbeko - kul att du oxå har hittat hit! välkommen! :D

Ellte - set ser ut osm du hade skoj + att det verkar varmt - vilket man inte kan säga om göteborg idag ;)

• Pellegnillot

Som ni kanske förstår orkar jag inte läsa igenom 2625 inlägg men för att se om någon nämnt det här redan . Men för er som bor i Stockholm kanske det här kan vara något? www.papprika.se/index.html Eller så är jag helt ute och cyklar.

• *Tjorven*

Johanna kan du maila ditt kontonr, så jag kan sätta in dina pengar??

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

den hade vi redan sett men tack ändå - gulligt att du tänker på oss!

tjorven mailar strax - ska bara hitta adressen :)

• Johanna = en lat kock

nå bellis när ska du skafa MSN så du kan prata med oss andra?

• Hestia

Hej tjejer!
    Tänkte bara säga att jag för en gångs skull tänkte plugga seriöst, så jag läser allt men kanske inte skriver så mycket för ett tag framåt!

• Bellis

Johanna - jag vet inte..... för jag har ingen aning om hur man gör!!! Ska fråga sambon om hjälp efter maten, jag lovar!! Han är datasnille till yrket, men här hemma kör vi "stenålder" Tja, förutom bredbandet dårå! *fniss*

Ellte - ska kolla dina ugandablider nu! *spännande*

• Bellis

Ellte - vilka härliga bilder...!! Man blir glad av dem! :)

Uj. Efter order av Johanna så har jag nu gjort en wish list på handmadepaper.com....... det blev BARA $90!!!! Jäääääääättelite pengar ju?! Det är iofs 31 superstora papper, men ÄNDÅ! Jag får börja nivåskära igen...... men inte ikväll, nu måste jag pyssla en liten, liten stund innan sängen!

Imorrn går jag in i gruvan igen -kommer förhoppningsvis ut på kvällen den 8e februari..... fy så tråkigt att jobba så länge i sträck?!?!?! *blärk*

Nattis!

Svar på tråden Stämpeltråden!