• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

tjorven - fint kort!

tror att de där flatrate kuverten (med lägst frakt) var ca 10 x12 tum så 12x12 tums går itne ner :(

• Bellis

Hej på er! :)

Jag var alldeles för trött igår för att ens orka knäppa på datorn... sorry!

MEN jag hade faktiskt fått de resterande grejjerna från Dreamcottage!?!?! Joho då, men inte en lapp med ens en gång, så egentligen vet jag inte var det kommer ifrån eller nåt. Ett alfabet och en påse guld-enamel finns nu i min ägo. Alfabetets stora bokstäver är.... 6x6 mm stora... MÅSTE lära mig att verkligen kolla hur stora stämplarna är innan jag beställer!!! Men jag undrar om det stod angivet på de här.....

Hur gör man nurå, med enamel????? Berätta och invig mig i mysteriet!

Ska lägga upp ett par bilder till i mitt album nu..... strax klart!

• Bellis

Strax och strax.... nu är det klart! Har lagt upp ett album med mina små prover också! :)

Nu ska jag äta chips!

Men det är ju ändå ingen här, så.....

• Ellte

Jag är här...länk länk länk!

• Hestia

Nejmen gud vad häftigt moonglowet var!! Jag måste nog ha!! :D
    Och de nya korten var också snygga, Bellis!!

• Meddelande borttaget
  • Bellis

Visst var vi en del som beställde reastämplar från "Alotarubberstamps" förut? Har nån hört nåt eller fått nått? Mitt mail jag fick därifrån om att hon skulle på semester en vecka, det var daterat den 14e. Nu är det ju den 24e...

• Hestia

Bellis - Ingen aning, jag var tyvärr inte en av dem som beställde!
    Kan man köpa moonglow från andra än Impress?

• Meddelande borttaget
  • Bellis

Det är ju HELT otroligt.... jag skriver ett inlägg, med webbadressen TOTALT delad i hundra bitar - och vad händer??? JOHOOOdå, inläggesj*vulet fastnar i filtret....... *MOOOOORRRR*

Adressen är i varje fall DEN HÄR, med sedvanligt för- och eftermäle ;) lindystampgang Det verkar vara de som "gör" moonglow, och det finns där i olika 6-pack också förutom de olika 13-packen! En flummig sida, men man kan tydligen beställa därifrån -kanske är bäst att maila dem först...

Svar på tråden Stämpeltråden!