• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Niki

Ja Johanna - det var jag . Upptäckte att jag hade glömt kortet när jag redan skickat kuvertet och så tänkte jag att du nog förstår vem det är från ändå . Hoppas du tycker det var ok .

Men hörrni ni MÅSTE kolla in min länk, det är 20 % rabatt på första ordern (Ellte - tyst nu )

• Hestia

Hej tjejer!
    Jag fick mitt album från Addicted to Rubberstamps idag (systersajt till den som Niki rekommenderade precis)!
    De var ju supersöta!!
    För det första tog de 9.90 dollar i frakt, när det stod på paketet att den riktiga frakten var 18.10 dollar!!
    För det andra fick jag fem klistermärken, fem karameller och en träkloss som de man brukar montera stämplar på, som var deras visitkort!
    Sedan fick jag en "katalog" där alla märken de har annonserar i!!! :)

Nu måste jag kolla Nikis länk bara för det!! :D

• Niki

Heja Hesta . Vad roligt att albumet var fint! Hmmm, jag jag har nu hittat lite prylar på "min" sida, jobbigt men 20 % är ju en hel del. Dumt att inte passa på .

• Hestia

Inte för att jag vill vara dum eller så, men på addictedtorubberstamps finns det också moon glows... ;)

Niki - Är inne på din sida nu! :D

• *B2*

Attans tjejer

Nu är jag fast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har just gjort mitt första kort och det blev såååå fint.

Tack snälla ni för att ni har gjort så jag inte kan umgås med min familj
    Min man hotar med skilsmässa........
    *Oppssssssss*

Återkommer för vidare berättelse.....

• Hestia

*B2* - Det låter ju inte så bra!!! :D Fast jag hoppas kortet blev fint!! ;)

Niki - Låt inte Ellte komma in på den sidan, hon kommer bli galen.... :D

• Hestia

NIIIIIIIIKIIIIII!!!!!! De har moon glows på din sajt!! Och den har ju 20% rabatt!! :D :D :D

• Johanna = en lat kock

Hörrni - om man söker på varorna på båda addictedsajterna så finns allt på båda :)

så första gången kan man ju beställa med 20% på scrapbooksajten och sen kan man ju kolla var det är billigast med det man vill ha :)

• Johanna = en lat kock

nej varför skulle jag skoja - det verkar vara samma företag :)

alla grejer jag har kolalt finns på båda!

Svar på tråden Stämpeltråden!