• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Nojsan

Ellte, jag ar ocksa inflyttad nu!

FinaStina, igar gick ditt brev med lite papper i ivag emot Sverige!

Johanna, jag hoppas kunna ta mg till pappersaffaren idag och inhandla till dig. Tyvarr blir nog portot ganska dyrt (som alltid i Kina). FinaStinas kuvert vagde 'bara' 144 g och det kostade 29.40 (ungefar lika som svenska kronan). Dom har ju inga kacka och billiga utlandskuvert som man far stoppa i en viss vikt...

Fraga: Har alla skickat till sin bytarkompis redan?? Jag kanske far skynda mg med det ocksa...

Sen undrar jag om vi inte brde dopa om den har traden till 'AddictedtorubberstampSHOPPING' eller nat. Jag skrattar nastan ihjal mig nar jag laser om era shoppingvanor och det ar saa skonta att veta att jag ar ganska normal med mitt lilla habegar Eeh... Nikis sida, var det den daringa addicted to scrapbooking eller?? Skall bara kolla liiite.

• Ellte

Godmorgon och välkommen till vårt lilla Yahoohus Nojsan :D

Jag kan "lugna" dig med att jag inte heller skickat nåt paket än :? Jag får ta mig in till stan på lördag tror jag :) Har dock ingen aaaaning om vad jag ska hitta på för "present"...

• Ellte

Vet ni vad jag just "upptäckte".. Det är inte sååååå himlans långt härifrån till Dreamcottage... Jag var faktiskt nästan där i söndags för min svägerska bor där... :? Nu - efter allt USAshoppande - kan jag inte påminna mig varför Dreamcottage var så lockande...men ändå :D

• Nojsan

Godmorgon Ellte!! Ar just inne pa stampeltokar for att andra mina installningar - hade lagt in en gang nar jag var pa rubberstampsnack eller vad den nu heter...

• Johanna = en lat kock

gomorron nojsan

dit kuvert är skickat men det är bara ett par dagar sen...

det är ingen panik med att skicka papprena... och jag har inte heller skickat till min byteskompis

hoppas att semestern var bra!
    nu börjar min föreläsning om 3 minuter :)

• Nojsan

Godmorron Johanna, ha sa trevligt pa forelasningen!

• Nojsan

FinaStina! Idag kom brevet med stampeln fran dig. Tackar tackar - nu kan jag gora klart flera av mina paskkort!!

• FinaStina

Godmorgon!!

Nojsan, ser fram emot ditt brev!! Synd att portot var så dyrt... Va bra att stämpeln kom fram ordentligt.

Jag har inte heller skickat iväg bytesgrejen än. Den affären jag tänkte handla i hann stänga igår eftersom jag fastnade i klädbutikerna.

• Hestia

Jag har inte heller skickat något än!
    Det är svårt att bestämma vad man skall skicka - köper man något nytt på kostar det ju runt 50 kr, och det är ju tråkigt att bara köpa en grej...

• Bellis

Har inte heller skickat än.... det blir nog inte förrän i slutet på nästa vecka, för jag hinner inte fixa nåt innan -jobbar varje dag...

Svar på tråden Stämpeltråden!