• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

*fnissar vilt*

Det är klart att du ska shoppa impress gumman!!!

Och NU ska jag susa omkring....

• FinaStina

Druvan, jo jag hänger på beställningen iallfall. Mejl kommer till dig snart.

• Hestia

Hej tjejer!
    Jag har beställt MYCKET från nätet, och det enda jag åkt på tull/speditionsavgift/moms på är en väska jag köpte för 1000 kr...
    Men den fastnade så länge i tullen att de skickade en ny till mig, så jag fick två till priset av en.
    Jag har också läst på om tullen, men för lite längre sedan - vad jag kom ihåg så är speditionsavgiften en nätt liten summa som de vill ha för att de är så snälla och tittar på paketet, och jag hade för mig att 300 kr-regeln var borta?

I vilket fall så har jag som sagt råkat ut för tull en gång, och jag beställer oftast för över 300 kr! :)

• Niki

Hestia-sitter inte du och pluggar ?
    Idag kom äntligen mitt Impress-paket , hmmm jag slapp tull och sånt skräp men min order låg också under 300.
    Bellis- jag är djupt imponerad , grattis till inköpen
    Nu ska jag sätts mig och bara titta på mina pysselsaker en stund och bara mysa

• Ellte

Ehh,,,,vet ni...jag har byggt ett hus åt oss...för jag tycker så mycket om er allihopa och vill gärna flytta ihop på riktigt :) Om ni vill flytta in så är det bara att traska iväg till: groups.yahoo.com/group/stampeltokar och bli familjemedlem :D

Jag är helt nybörjare på detta med att bilda Yahoofamilj så ni får ha överseende med om det inte funkar så bra till att börja med... :?

Jag ser fram emot att träffa er hemma i vardagsrummet snaaaaaart :) :p

• FinaStina

Shopping shopping och åter shopping!!! Skulle bara kolla läget på Lindex, hamnade i två butiker till och kom hem med nya kläder och en kavaj!!! Fast jag insåg att det är riktigt billigt att handla stämpelgrejer. Kläder är dyrt. Så jag ska nog handla lite mer stämpelgrejer.

Hämtade mitt paket och betalade snällt min moms osv. Och när jag kom hem fanns det en avi till hemma. Lyckligtvis utan extra kostnader!! Och som det låter på proffsshopparna Johanna och Hestia så händer det sällan att det fastnar i tullen. Tur att jag har er som hjälper mig att hitta nya saker att shoppa och kommer med bradiga råd!!!!

• Hestia

Niki - Jaja, jag SKALL plugga! :) Men jag är ledig hela dagen i morgon, så jag skall inte vara SÅ duktig ikväll! :)

Ellte - Kuuuuul!! Har anmält mig, får se om du godkänner mig! :D

• FinaStina

Va bra Ellte!! Jag är anmäld!!

• Johanna = en lat kock

nu är jag oxå anmäld

får se om "hingsten" slutar bråka med ellte så hon kan godkänna oss

Svar på tråden Stämpeltråden!