• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • lindull

Hej tjejer!

Jag såg att några av er som beställde stämplar på alot.... har fått era stämplar.
    När beställde ni? Jag fick mail den 23/1 där hon skrev att det var skickat men har fortfarande inte sett röken av några stämplar

Börjar nästan tro att dom kommit bort...
    Vill ju ha mina 58 stämplar nuuuuuu!!!!

Kram Malin

• Druvan

Hej lindull

Det låter ju inte alls kul

Jag beställde den 14/1 och fick mail om att hon skulle på semester en vecka. Sedan reserverades pengar på kontot den 23:e vilket oxå är det datum som står på kvittot som fanns med i paketet sedan. Den 26:e drogs pengarna permanent (summan ändrades något från vad som hade reserverats den 23:e). I lördags, alltså den 31:a fick jag mina stämplar.

Hoppas att dem dyker upp.

• lindull

Hej druvan!

Det är exakt samma datum som mina förutom att inte stämplarna har kommit då..
    Om det fastnat i tullen kan det kanske ta längre tid eller?
    Ett par av stämplarna ska jag ha till mina inbjudningskort till bröllopet så jag VILL ha dom nu, det börjar bli dax att göra korten snart.

Jag får väl hålla tummarna och hoppas att dom dyker upp snart.

/Malin

• Druvan

Nej, usch hoppas inte det har fastnat i tullen, det vore ju jättetråkigt . Tror dock att det kan vara en förklaring, det tar nog längre tid då.

Hmm, var du hemma i lördags? Jag funderar på om det inte är posten som delar ut det och paketet var för stort så kanske de inte kunde dela ut det. Fast nu är det ju onsdag så de borde ju har försökt igen i så fall.

Jag hjälper till att hålla några tummar åt dig

• fröken Ur

Hej!

Jag undrar om det är någon som har designat en egen stämpel och fått den gjord av något företag? Hur har ni gått tillväga och vad har det kostat?

Tog det lång tid att få sin stämpel?

Jag bor i Göteborg.

• Ellte

Jag har beställt en från www.osmil.se men jag tror även att www.inkywings.se har Jag ritade en bild på ett papper, scannade in och mailade...och fick en stämpel tillbaka. Detta var ett specialerbjudande och jag betalade nånstans runt 40 kronor tror jag. Det tog aaaalldeles för lång tid för något blev fel i USA. Vet inte hur lång tid det normalt tar.

// Linda

• Ellte

Oj så fel jag hade Jag tror nu att jag bveställde från Inky. Osmil har inga personliga på hemsidan. Meeeen jag vet att det är ett till svenskt företag som har...kanske nån annan kan hjälpa till med det...

www.inkywings.com/huvudkatalog/personliga.gif

• fröken Ur

Tack Ellte!

Får jag fråga hur din stämpel ser ut?

• Ellte

Kan du väl få Det står "Handgjort av Ternlinda" och så har jag ritat en sköldpadda (jag samlar sådana) :) Om jag hittar bilden ska jag lägga ut en länk här...

Svar på tråden Stämpeltråden!