• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Jag vågar inte gå in på MSN ikväll..... då blir jag fast! Men jag älskar er ändå!!!

Tänkte INTE gå in på Nikis sida.......... men precis som Ellte så kunde jag bara inte låta bli till slut....

Och vilken siiiiiiiida! *andlös* Gnällde just för sambon att jag lovat mig själv att inte handla nåt mer innan semestern.... han bara flinade. *task* Jag vill ha massor av grejjer där ju......

De har förresten dragit pengar från alotarubberstamps! i helgen nån gång tror jag! Så det dyker väl upp snart... YES!! ;)

Kram på er! Nu måste jag göra ett litet kort och sen sova! Har Nojsan kommit hem igen från Thailand? För det var väl dit hon skulle va?

• Hestia

Bellis - Niki och Johanna gjorde så jag stannade på MSN alldeles för länge och köpte alldeles för mycket grejer! :D

• Ellte

Va va va...vad har du köpt Hestia?? :D

Har ni andra handlat från Nikis site nu? Jag tänkte ju höra om det var nån göteborgare som är sugen på att shoppa nåt därifrån så man kan dela på frakten...

Själv är jag en ny människa idag :) Ny frisyr, ny hårfärg och nya glasögon :D Ska bli spännande att se om någon av mina arbetskamrater (killar hela bunten) märker nåt ;)

Puss & kram & godmorgon på er! Välkomna till en ny härlig pysseldag ;)

• FinaStina

Godmorgon!!

Ellte, jag har inte handlat därifrån (än). Börjar falla för grupptrycket att köpa moon glow. Vi kanske ska slå våra inköpslistor ihop.
    *viskar* jag köpte från unmountedcentral igår fast det vågar jag inte säga högt för sambon tycker jag köper för mycket.
    Och vilken lyllo du är, ny frisyr , ny hårfärg och nya glasögon!!! Jag vill oxå ha nya glasögon!

Druvan ang. embossingpulver. Jag har ett som fungerar superbra, men igår när jag skulle testa det tillsammans med min nya Briliance dyna blev det platt och tråkigt som du säger. Bara ett tips att prova en annan dyna/färg.

Hur länge brukar ni få vänta på paket från USA? Jag beställde från Impress den 11, pengar drogs den 17 och inget paket i sikte...

Ha en bra dag!!!

• Druvan

God morgon på er

Ellte, vad härligt med så mycket nytt! Det är Addicted to scrapbooking du menar va? För i så fall är jag gärna med på en gemensam beställning. Sitter och tittar vad jag ska ha därifrån just nu. Hmmm, konstigt att slutsumman alltid blir så stor när allt räknas ihop

FinaStina, tack för tipset, jag får testa en annan dyna så får vi se.

• Ellte

FinaStina: Japp det är ju delvis moonglow som jag vill ha också Och en och annan textstämpel... Jag tycker de har många bra texter!

Druvan: Ja precis! Kan vi vara med på din beställning då eller...om du redan har skapat en menar jag

• Druvan

Ellte, det är klart att ni kan det

Maila mig vad det är du vill ha så lägger jag till det.

• Ellte

Oki! Jag kollar igen när jag har en stund över så kommer det ett mail asap!

• Ellte

Men ÄSCH...jag kan ju inte bestämma mig vilken färgkarta jag vill ha... :( Det är en som är mest "mina färger" och en som egentligen är mer "praktisk" :D

Och en annan fråga då... KAN man köpa julstämplar nu..eller...hmmm..kommer jag ångra det grymt? :s

• Druvan

Ellte, är det moonglow du menar så hade jag oxå jääääätteproblem att bestämma mig, det fanns för många att välja på helt enkelt

Till slut tog jag den blossom som jag tror är samma som fanns på Impress fast där hette den spring. Jag tyckte det var kul att det fanns andra så jag hade nog egentligen tänkt mig en av de andra. Jag vet inte, jag har nog fortfarande inte riktigt bestämt mig tror jag, tur det är jag som beställer

Jag har gett mig själv köpförbud på julstämplar. Jag vill jättegärna ha typ alla jag ser men inser att jag kommer att ångra mig sedan. Dem behövs ju inte förrän om sisådär 10 månader

Svar på tråden Stämpeltråden!