• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • FinaStina

Ellte och Druvan har ni tid att vänta till imorgon med beställningen? Hinner inte titta just nu (sitter på jobbet) och jag är inte hemma förrens sent ikväll.

• Hestia

Jag har kommit på att jag inte är tråkig, utan klassisk! :D

Därför beställde jag en 6-pack moonglow i metallic - det är ju de färgerna jag använder mest (även om de inte är lika kul som ex blossom!).
    Sedan köpte jag en mässingschablon, sådana eyelet words från Making Memories (6 st i en förpackning) och sju stämplar! Mycket nöjd! :D

FinaStina - Det tog ett tag för Impress! en jag fick mitt en lördag morgon (klockan åtta, som om jag är vaken då...) - det var en glad överraskning!

Idag skall jag plugga hela kvällen, så jag tänker inte gå på msn! :)

• Ellte

Hestia :D SJU stämplar! :D Från vart? Och vilka? *nyfiken i en strut*

• Druvan

Ellte, din beställning är noterad

FinaStina, det är klart att vi kan vänta till imorgon. Ta den tid du behöver så beställer jag så fort du är färdig.

Hestia, det är klart att man inte är tråkig utan klassisk. Den där metallic moonglow var jag oxå lite inne på... usch nu blev det svårt igen

• Hestia

Ellte - fyra lövstämplar från HeroArt, en päronstämpel från Penny Black stroke, en igelkott (från Penny Black) med en bukett i handen, och ett påskägg från något ställe som jag inte kommer ihåg - är ett ägg som är ornament på, mycket fint! :)

• isis

Har ni bestämt nått datum för en träff i gbg?

• Johanna = en lat kock

nej men det är väl dags att fundera på när det passar

jag kan inte den helgen eller nästa - sen vet jag inte beroende på praktik v 6-9

helgen vecka 10 kan funka sen vet jag inte riktigt hur det ser ut...

• Nojsan

Heej allihopa!! Jag ar inte energisk nog att orka lasa igenom allt - fast det var inte riktigt lika mycket som vanligt. Har ni manne anvant er av msn medan jag varit borta???

Valkommen tilbaka Ellte!! Jag sag inte dina inlagg, jag tror det var dagen innan jag akte bort. Hur hade du det i Uganda (ratta mig om det var fel stalle)?

Vi hade nagra harliga dagar pa stranden i Hua Hin, sa nu ar jag tillbaka med nagra nyanser morkare hud och massor av stamplingsenergi

Jag kunde tyvarr inte oppna lanken ovan, Ellte. Jag provar val igen om en stund - numera ar jag i alla fall lika addicted som jag trodde jag skule bli, innan jag ens hade borjat

Hoppas ni vaknar snart

Svar på tråden Stämpeltråden!