• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

bellis - gå in på MSN eller yahoogruppen :)

• FinaStina

Gick till posten idag och hämtade mitt paket från Gonescrappin. Men har dom inte hört talas om Jiffykuvert i USA???? Några papper och en eyeletsetter max 2 cm högt i en 12 cm hög låda??!! Skulle ha en stämpel oxå men den var slut... Är inte hemma i morgonkväll men på lördag ska jag klippa och klistra och stämpla och banka öljetter med alla mina nya fina saker!

• Nojsan

Vart ar alla idag da? Borjat hanga i gemensamma villan istallet?

Johanna! Idag har jag kopt papper och postat till dig! Skickade ett email till dig med lite detaljer.

Horrni, nu skall jag duscha sen skall jag bli pizzabagerska for kvallen. Sa OM vi inte hores under helgen far ni ha det jattegott allihopa!

Kram pa er/Nojsan

• FinaStina

Jag är här fast jag borde inte vara det för jag borde jobba... Men jag fick en sån bra idé till ett kort igårkväll precis när jag skulle till och somna så jag kan inte koncentrera mig på jobbet. Fler som har samma bekymmer eller är jag onormal?

• Nojsan

Nejda, FinaStina! Du ar INTE onormal, iaf inte i den har traden

• Ellte

Skulle precis skriva att...hur normalt det är vette katten...men ENSAM är du INTE ;) :D

• Johanna = en lat kock

nojsan - såg ditt email :)

druvan - jag skickar dina stämplar på måndag om det är OK

• *Tjorven*

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka efter en veckas intensivt pluggande! Jag hoppas att nåt har fassnat i allafall:D
    När jag kom hem väntade två paket på mig, ett från Octoberstamsp och ett från Unmountedcentral + två st paketavier som jag får hemta på måndag...då var det extra kul att komma hem:D

Bellis...du är inte snäll som frestas med dina extremt fina moonglow kort! Nu vill jag ju ha det OXÅ!! Min önskelista är ju nog lång som den är!:D

/*Tjorven*

• Druvan

Johanna, det blir jättebra! Vad kul, nu kommer mitt stämpelförråd att drastiskt öka, speciellt som jag fick mina stämplar från Alota idag

• Bellis

Drrrrruvan - det fick jag meeeeeeee!! Låg ett litet Global Priority-kuvert på dörrmattan när jag kom hem från jobbet nu ikväll! Trodde inte mina ögon först...!

Så nu är jag stolt ägare till ytterligare 8 stämplar! Närmare bestämt en rolig "happy easter" , ett "bug"-brudpar, en urkul groda, en amerikansk soptunna, två texter, en stor cirkel med text "happy hollidays" samt (nästan den absolut bästa) en blommig resväska!!!!! Yehoooo!

Svar på tråden Stämpeltråden!