• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • *Tjorven*

Hallojsan brudar!!

Är det nån som är vaken idag?

Bellis...vart hade du beställt Moonglowet? Fins det på nån svensk sida?

Vill ha!!! (Ovanligt då!):D

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

tjorven
    bellis har köpt sitt moonglow från impress (på min inrådan :))

• Druvan

Johanna, en grabbag blir utmärkt, det ska bli jättespännande! Har du så att det räcker till 100g tar jag gärna det...

Vad vill du ha för dem?

• *Tjorven*

Aha...tänkte om det fans på en svensk sida kanske leveranstiden blivit lite kortare...och vist var det Impress som tog sån hiskelig fraktkostnad?

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

jo men man kan nog be dem att de använder flatrate air mail istället för global priority - det skiljer ett par tre dollar, minst

• *Tjorven*

Okay...vad konstigt! Nu kom det fram en hel sida med meddelanden som inte fans tidigare?!
    Irriterande när det försvinner meddelanden, man hänger ju inte med så bra då!!

/*Tjorven*

• Nojsan

Johanna! Tar gärna emot fler stämplar... Beror lite på vad det är också. Så kan du ju få papper eller nåt i utbyte. Vi hörs imorrn, för nu skall jag laga middag.

• Johanna = en lat kock

tar gärna papper i utbyte :)

jag kan ju skicka det jag har (som inte är för fula) - behöver du ebossingpulver elelr något oxå?

har ganska stora burkar så om jag tar en lite påse från dem så märks det ju knappt ;)

ngt annat? (om det är ngt speciellt är det ju bara att gå ut och handla för oss )
    godis elelr så?

• Bellis

Hejsvejs stämpeltjejs!

Johanna - hmmmmm jag börjar bli läskigt intresserad av den där mönstrade damen...... den kanske passar mig perfekt?! Men den kan få ligga till sig ett tag, tror jag nog!

Instämmer i alla ovanstående teorier och förklaringar angående införskaffningsmönstret i denna hobby!!!

Sitter och väntar på posten..... hoppas grymt mycket på att det dimper ner ett kuvert från dig Johanna, samt ett paket från Dreamcottage! Förstår Hestias STORA irritation, även om jag inte vågar börja morra riktigt än... mitt skulle skeppas i mitten av förra veckan.... så det ligger ju fortfarande inom ramen av postgång. Nästan. Nja.

Imorrn börjar jag morra.

• Bellis

Åsså sitter jag här för att jag är ganska så skraj för att åka in till stan och handla och fixa och greja ochtavaccinationsspruta-detgillarintejagalls.

Svar på tråden Stämpeltråden!