• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

Bellis

vad skoj! Jag fick iväg ditt tjocka kuvert med posten i morse = den borde komma imorgon eller på onsdag ;)

tjorven
    här är adressen www.impressrubberstamps.com

• Johanna = en lat kock

tjorven och ni andra

knallade in på sundayint. com igen och kollade storleken på deras omonterade plattor ;) De är enorma! större än A4!
    närmare bestämt drygt 21 cm x 33 cm :D

• Nojsan

Skulle bara säga hej för mig innan jag stämplar ut! Skall göra ett par kort som jag har i huvet, sen blir det sängen... Kram på er!

• FinaStina

Fick mina stämplar från Inky!!!! + ett par extra!!! Nu bränner blodpuddingen fast!!!!!

• *Tjorven*

Johanna...för mig spelar det ingen roll, plocka ihop ett gäng bara. Jag är glad för allt jag får hem i brevlådan som har med stämpling att göra:)
    Idag var det tomt dock!:(

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

OK tjorven

och du vill väl ha fiastina? några önkemål?

likaså niki

(om ni inte har någr önskemål så delar jag ungefär lika mellan er ;))

• Finis

Hej!
    Hade tänkt handla lite på eBay, men jag FATTAR inte hur PayPal fungerar. Snälla, Snälla kan inte nå'n förklara.
    Jag har registerar mig på både eBay och PayPal, och anslutit mitt Visakort. Men sen då? Hur gör jag för att skicka pengar. Om jag går in på Send Money, så står det att jag får skicka max $0.00, det känns inte som man får så mycket för det...

• Niki

Hej mina glada vänner!
    Hann inte titta in här under dagen, men nu så. Äntligen .
    Johanna-gulle dig-jag byter gärna. Som du vet är jag "tänd" på din ormbunke....hmmm.. , no comments. Jag byter gärna till mig ett frimärke eller så också, jag är just nu inne på lite lugna motiv.
    Har just beställt en "budget-kotte" (rea på Panduro).
    Jag plockar ihop cardstock till dig (fast jag måste ut och köpa lite till till oss båda ).
    Håller med Bellis- blir helt knäckt av att Halos nu är ute, när jag suttit halva helgen och klippt kardborre (och dessutom tvingat sambon till detsamma vilket nästan är skilsmässogrund - speciellt i kombination med en utspilld burk guldglittrigt EP på mattan .
    Jag vill också ha mitt Impress-paket, fast de har inte dragit fraktavgiften än, bara inköpet. Var är min duracell-gubbe? Bellis-släpp ut honom från trapphuset

• FinaStina

Ja Johanna, jag vill ha mer stämplar trots att jag fick ett helt gäng idag! Har inga speciella önskemål mer än att slippa den stora damen. Om den ser ut som jag tror den ser ut, typ som collage eller vad det nu brukar heta.

Nojsan, eventuellt har jag två påskstämplar att byta ut mot lite trvligt papper.

• Johanna = en lat kock

du ska gå in under My account

sen Items Won och därunder ska det finnas en lista med de auktioner du har vunnit

Svar på tråden Stämpeltråden!