• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Oj! Får man lön nu igen? Det hade jag alldeles glömt bort faktiskt.... Jag tänkte :vad har hon för jobb, som får lön nu? ;)

• Bellis

Studiemedel är INTE kul att vänta på..... fy tusan!!! (mycket milt uttryckt! ) Jag ryser nästan.... Usch, så får man det där hemska brevet från CSN nu idagarna också -det där som det står hur många miljarders man är skyldig staten, det där som man tittar på snabbt med kisande ögon och sen slänger ner i "säkertbraattsparapapperslådan" ..... *blärk*

• Hestia

Jag måste ha missat ett inlägg - helt oprovocerat börjar Bellis prata om pengar! :D (inlägget 21.46)

Jag har tyckte Halos varit bra ända tills nu... :(

Jag har "bara" 64 stämplar, om man räknar alfabetet som en!

Marcus har lyckats paja min dator, så jag sitter på hans nu. Jag kan inte scanna in papprena där jag stämplat alla mina stämplar (eftersom scannern sitter i min dator), så jag gör det när han fixat den igen (det börjar ordna sig nu!)

• Johanna = en lat kock

ja de där är inte roliga!

och jag har desstuom lån i båda systemen - kommer att vara luspank när jag börjar betala av dem :(

• Johanna = en lat kock

hestia

det beror på att hon ville ha en stämpel av mej - så vi byter lite papper och en stämpel mot cardstock

• Hestia

Johanna - Får ni inte studiemedel förrän tidigast 5 FEBRUARI?? Det är ju nästan katastrof ju!!! Då blir alla räkningar försenade!! Blä!!!

• Johanna = en lat kock

dumma marcus ;)

jag har itne vågat räkna alla mina stämplar

har en hög som jag aaaldrig använder - men de ska jag väl kunna bli av med genom er ;)

hestia
    hur förvarar du dina torrembossingstenciler? fotofickor elelr något?

• Bellis

Johanna - ÅH FY FA******-*******N!! Jag är inte avundsjuk alls... *blärk igen*

Hestia - Hej! Johanna vill ha pengar för sin ormbunksstämpel som ska övergå i min vård! ;) Visst är det irriterande när vissa inlägg bara är borta?!

Tänk om det plingar på en postfarbror hos mig imorrn?! Jag läääääängtar efter mina moonglowar! Tänk! Ett helt kit med glitterpuder! Och vellumtags! Och basiluskpapper! Och liquid pearls! Har du provat din sån Hestia?

Jag såg nåt på mässan, en lite burk, såg ut som reprints EP-burkar, men med FLYTANDE glitterfärg i! Vad var det? För det fattade inte jag.... Såg väldigt lättflytande ut....

• FinaStina

Det blir nog en beställning från unmountedcentral. Fast inte idag, är för trött för att tänka just nu.

• Bellis

Johanna - vilken färg vill DU ha då?!

Svar på tråden Stämpeltråden!