• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Nattis Hestia!

Johanna - "inlämning och annan skit" känner jag igen!! *asg* ALLTID!

Nu måste jag göra klart mitt kort...... ingen som har en aning om vad det flytande kan vara?!

• Johanna = en lat kock

pysslar med bellis brev :) så det kan åka till andra sidan sverige imorgon :D

• Bellis

Suck....... 111 sura kronor har Impress tagit för mitt porto...... Då vill det *piiip* till att det dyker upp en smärt postman här plingandes på dörren i morgon!!! Det vill jag då lova!!

• Johanna = en lat kock

jösses vad mycket! då måste de ju skicka global priority... (leverans även lördagar ;))

är bara uppe i 58 g till bellis - än ;)

• Johanna = en lat kock

bellis - gillar du antika grekland?

• Bellis

Tja, eftersom de plingade på Hestias dörr kl 08 igår morse så stämmer det nog....! Tror du man kan be om att de skickar flat rate nästa gång? Det duger till mig! Det är klart man kan be om, men frågan är väl om de accepterar... fast det borde de, för de avskriver sig ju allt ansvar för varorna efter att de skickar dem...

blablabla.... göra färdigt kort var det ja!!

• Bellis

Antika Grekland?! Vad har du för roliga papper egentligen?! *skrattar så sambon undrar vad jag håller på med*
    Ja-a du, antika Grekland går hem! :)

• Johanna = en lat kock

du får se när det komemr fram ;) (tisdag- onsdag ngn gång)

• Johanna = en lat kock

någon annan som vill byta stämplar mot cardstock?

• Niki

Johanna-JJJJAAAA . Räknade nyss mitt smått patetiska stämpelinnehav och kom upp i 32 stycken.... rena amatören jag vet .

Svar på tråden Stämpeltråden!