• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

Niki

ska jag sätta ihop ett paket och skicka? så skickar su tillbaka cardstock som du tycker är lagom?

FiaStina
    Du som alltid säger att du har så få stämplar kanske oxå vill göra så?

• FinaStina

Jag skulle gärna byta till mig några stämplar men har inget förnärvarande att byta med. Jag beställde lite papper igår, skulle ha tagit några fler så kunde man ha ett litet "bytabortlager" oxå.

• Johanna = en lat kock

Men du kan ju skicka när du har möjlighet :)
    jag har inte bråttom - jag kan skicka några stämplar som jag har tröttnat på så har jag lite "innestående" hos dig

• Nojsan

Godmorron allihopa!! Jorå, Bellis, jag har just varit en liten extrasväng till pappersparadiset - utan kille den här gången!! Spenderade 'bara' runt 200 men nu behöver jag ju inte gå dit på flera månader... inte Köpte en liten punch med en häxa flygandes på kvast också, till påskkorten.

Sen blev det en rosa brilliance dyna. Jag äääälskar brilliance, det blir så supersnyggt varenda gång.

Har ni hört nåt mer om presentbytargrejen??

• *Tjorven*

Hejsan Alla stämpelgalningar!!

Har varit på CO i helgen och shopat lite papper och annat smått och gott...t ex en skalpell.

har även gjort så många beställningar på nätet så jag kan inte hålla reda på alla:D

Tur man får bekräftelse på mail så där kan jag kolla vad jag beställt.
    (fast jag har vist beställt från ett ställe som hette scrapqueen eller nåt, och det har jag intgen aning om vad det var:D)

Nu sitter jag och kollar på Unmounted central....jag hittar massor!!!
    '
    /*Tjorven*

• Nojsan

Hej Tjorven, tror inte jag har hälsat ordentligt på dig heller... HEJ i alla fall! Jag är Nojsan och bor i Shanghai så jag är här på lite 'fel' tider, oftast när ni inte är vakna eller tvärtom - ni är vakna och jag ligger och sover

Känner igen mig i shoppingmanin... jag hade visst redan 'glömt' att jag har handlat på impress idag Köpte i alla fall en personlig stämpel - 'Designed By: ---' och lite fina stämplar (mest text). Är liiite nervös över vad frakten kommer bli...

• Nojsan

Johanna!! Du har inte nån 'Glad påsk' eller 'Happy easter' stämpel som du vill byta bort mot lite papper eller nåt

• Johanna = en lat kock

tyvärr är det nog en av de få texter som jag inte har ;)

• *Tjorven*

Hejsan Nojsan...
    Jag läste om ditt fynd på pappersbutiken! Jga är verkligen avis på dig...jag måste handla allt på internet eftersom jag bor ute i bushen!

Just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma (vilket tar ca 2 timmar till)
    Hoppas att jag har nåt paket där!!

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

tjejer

jag sitter och katlaogiserar alla mina stämplar - vilket slit (det är ju nästan så jag skäms ;))

*men så köper jag i princip bara hela ark med stämplar

jag får nog se till att bli av med en del :)

Svar på tråden Stämpeltråden!