• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

Hestia - vad roligt!

ngt speciellt som du köpte från Imress? eftersom det kostade 10 dollar i frakt?

• Bellis

Åhnej. Då VAR det frakten som jag såg häromdagen "reserverat kortköp" på kontot. Typ 102.80 eller så.................. jag vill INTE betala så mycket hädanefter, vill jag lova!! Visst hade det varit häftigt att få det hem idag (plingar det på min dörr imorrn, tro?! ) , men i fortsättningen får det gärna kosta lite mindre......

Kram!

• Bellis

Johanna - det vore ju helkul, MEN det var därifrån som jag, Hestia och Ellte köpte papper och lite EP innan jul. Det tog lång tid innan de skickade, pappersbuntarna var i A6-format och mindre?!?!?! Och så var frakten på hela tjugofyra dollars ($24) !!!! Jag köpte två olika EP, ett svart med lite glitter -det var matt och blir konstigt när jag värmer... Det ljuslilarosa gillar jag!

Då får de nog ta och ge oss ett riktigt bra erbjudande på frakten den här gången!

• Dalslandstösen

Hej tjejer!

Idag har jag shoppat! Först i Trelleborg där jag hittade jättefina stämplar, främst från Reprint, och några nya fina versacubes. Min underbare man köpte en stoooor stämpel till mig som han absolut tyckte att jag skulle ha, men som jag tyckte var mer än min plånbok tillåter.

Sedan skulle jag köpa skärmaskin på CO, men de var slut...det blev ett skärunderlägg och akvarellpennor i alla fall.

Känner mig nöjd!

• Hestia

Hej!
    Johanna - Jag köpte tre stämplar (ganska små), liquid pearls, en liten en, en pyttesax och fem papper. Men de hade lagt det i en stor låda... :(

• Hestia

Ingen här?
    Jag har börjat fundera på EZ mounts - mitt svarta ludd är slut, och jag skulle vilja pröva EZ mounts istället! Är det någon som vet var man köper det billigt??

• Johanna = en lat kock

hestia - på unmounted central (eftersom stämplar över 5 dollar skickad gratis så borde det vara billigt med ezmount oxå)

• Johanna = en lat kock

en platta 15x21 cm kostar 3 dollar 12 st kostar 30 dollar

såna förvaringsplattor att ha dem på behövs ju egentligen itne (man kan ju använda sånadär fotoalbumsidor ed klister och klar plast - och sätta på plasten - om man vill sätta in dem i en pärm)

• Hestia

Johanna - Tusen tack! Skall beställa så fort jag får pengar!
    Har spenderat kvällen tittades på Gladiator och har stämplat alla mina stämplar med svart färg på papper och skrivit var de kom från - och jag tycker helt enkelt inte Halos är så bra - det är jättesvårt att få stämpeln jämn!!!
    Så jag skall prova EZ mounts nu!!

Svar på tråden Stämpeltråden!