• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • *Tjorven*

Ja nu har jag iallafall mailat henne och sagt att jag kan vänta med alla stämplarna tills hon gjort nya. Vart kan jag beställa fin stämplar som inte tar så lång tid att få?

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

uj det beror ju så mycket på hur mycket de har att göra och vad de har inne Inky brukar ju vara jättesnabb :)

• *Tjorven*

Ja men hon hade varit sjuk... Nu ska jag kolla på Octoberstamps...är dom bra att beställa från?

/*Tjorven*

• isis

Hej hopp lingon (sätt valfritt ord här)!

Hur går det med allas köpariver? Ni tänker väl på alla barn som svälter oxå?! :D ;) *fnissar*

Jag scrappar... hmmm mitt senaste inlägg ville tydligen inte vara med å leka..nänä stunt i de då BT! Blää....

• Johanna = en lat kock

De är oxå sanbba

• *Tjorven*

Bra! Jag gillar snabba typer! (ibland alltså:D)

nu ska jag beställa därifrån!

/*Tjorven*

• Dalslandstösen

Hej tjejer!

Jag kan nog lugnt konstatera att jag blivit ha-galen! Jag vill köpa allt...

Jag såg något som kallas rub-ons på Dreamcottage, någon som vet hur de används? Kan tänka mig att det är något liknande chalks som jag dock inte heller riktigt har fått kläm på.

• Finis

Hej!
    Har precis beställt mina första omonterade stämplar. Är det någon som har ett bra tips på vart man kan köpa EZmount? Tycker det verkar bättre än halos. Finns det nå'n affär i Gbg?

• Johanna = en lat kock

tror att det finns på format

• Finis

Vet inte var Format ligger. Vet att det har varit uppe tidigare, men tråden är så låång... du har inte lust att berätta igen :)

Svar på tråden Stämpeltråden!