• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Du har så rätt, så rätt Johanna. På normala ställen så tar man ju in en fyra fem stycken som hjälps åt NÄR BUTIKEN ÄR STÄNGD.

• Niki

Vad konstigt Bellis - jag försökte tidigare under kvällen beställa en skärmaskin från alotof.....och fick ett mail efter typ 10 minuter att den var slut men att hon hade alla stämplar hemma.
    Hestia - kul att det gick så bra och tack för listan.

• Johanna = en lat kock

man är åtminståne 2 som hjälps åt

• Bellis

Någon frågade om hur lång tid det tog med order från Halos?

Det tog ganska lång tid för vår, hon var barnvakt åt sina barnbarn och maken var nyopererad och allt var det var... men när den väl kom iväg så tog det väl en 5 dagar innan det var framme med posten. Hon tar bara betalt för portot. Jag tror vi hade lite oflyt bara!

• Bellis

Vad lustigt niki! Hej förresten! :)

Jag skrev i meddelanderutan vid beställningen "it is 50% off this sum, right?" Kan det ha offendat henne månne *fnissar nervöst" Eller får ni andra betala fullt pris kanske?! *MOAHAHAHAHAHAA*

• Johanna = en lat kock

Hon ska nog verkligen resa bort...
    Jag fick ett nästan likadant mail

det stog att mitt var packat men hon hinner inte skicka det förrän hon är tillbaka om en vecka

• Bellis

Okej, nu läste jag Listan från il Dottore Hestia! HJÄLP vad med grattiskort det måste tillverkas härnusnart!!! Alla fyller ju i februari/mars ju!! Säg inte att jag var äldst....... TRO mig, i julhandeln var det en man som frågade mig om det var trevligt att ha ett sådant hetsigt jobb under SKOLLOVET!!!!

Nu tror jag bestämt att jag måste ut härifrån och antingen ner i sängen eller så göra nåt vettigt i stämpelväg på VÄG till sängen....

Kram på er alla!!! Och snart gomorron Nojsan!!!

• Hestia

Bellis - Du *känns* ung! :D ;)

• Johanna = en lat kock

du verkar inte direkt gammal ;)

och jag fyller år först!!!

• *Tjorven*

Hej tjejer!

Nu är jag här igen med en fråga som vanligt!:D

Vad ska jag beställa från HALOS?
    Vad behöver man??
    Alltså inte stämplar utan själva...ja plattorna eller vad man nu ska säga.

/*Tjorven*

Svar på tråden Stämpeltråden!