• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Druvan

Tack Johanna! Det låter ju bra, får nog testa detta. Fick ju tag på massa roliga band på Panduros ombyggnadsrea. Ja det var ju typ det enda roliga som fanns kvar när jag kom dit men ändå .

Nu såg jag att de inte skulle öppna igen förrän 9 februari. Det är ju jäääättelångt dit ju...

• Druvan

Oh, neeeeej, jag som tyckte att nu hade jag mina önskelistor under kontroll. Men jag kan inte motstå en rea, måste in och kolla

• *Tjorven*

Skickar dom till sverige och vad kostar det???

Gaahhhh!
    Jag klarar inte sånthär...måste ha!!!!
    :D:D:D

/*Tjorven*

• *Tjorven*

Oj...jag hittade, dom tar portokostnad till sverige

Har redan 5 saker i korgen!!!:D

/*Tjorven*

• Johanna = en lat kock

jo förresten priset som ni får i korgen halveras för hand efteråt...
    bra va?

• *Tjorven*

Superbra!!

Jag har beställt 7 stämplar för ca 75 SEK +frakt...det känns inte dumt:D

/*Tjorven*

• Druvan

Så var det gjort...min första USA-beställning! Lite pirrigt var det

Men det var ju rackarns trevliga priser på den sidan, tack Johanna för tipset.

Det blev 10 stämplar för knappt 150 SEK +frakt. Och många av stämplarna var stoooora...

• *Tjorven*

Hihi...tyckte oxå att det var pirrigt, men jag tänkte så att jag har ändå inga pengar på mitt onto så vill nån länsa det så kan dom ju försöka!
    Rika lär dom inte bli:D

Nu måste jag bara vänta tills jag får hem alla min beställningat...gaaa...Jga kommer att bli galen!!!:D

/*Tjorven*

• Druvan

Haha, så tänkte jag oxå, det finns väl precis så att det ska täcka beställningen.

Denna väntan är ju helt klart jobbig, jag vill ha grejjerna nuuuuuuuu

Sedan insåg jag alldeles nyss att jag nog inte kommer att ha tillräckligt med ludd. Tittade inte så noga på hur stora stämplarna var förrän efteråt...ja, jag erkänner, jag blev lite exalterad över priserna... Får nog titta in hos Inky tror jag

Svar på tråden Stämpeltråden!