• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • FinaStina

Nej jag ska inte klicka bakåt och klicka på länken och köpa en massa roliga stämplar för halva priset. Nej jag ska inte osv osv
    *stina försöööööker stå emot*

• Hestia

Bellis - Kul att du är nöjd! :) Skall kolla in Inkys sida och se om jag kan få lite tips! Vill så gärna använda min nalle som håller ett hjärta i famnen!

FinaStina - Fick ditt mail!

• Bellis

FinaStina...... jag försökte jag också. Men det bara gick inte. Det var tur att det inte var så många jag gillade.... det hade kunnat sluta i total ångest, men det gick bra! ;)

Hestia -åh, den lilla nallen du beställde var ju så himla söt!! Nu måste jag fixa och provstämpla alla mina!

*GÄSP*
    Hehe. Min chef blev sur på mig ikväll, för att jag inte "hade inventerat klart allt" . Eh, hallå? Jag jobbade själv, började inventera i förmiddags, butiken är väl ungefär lika stor som ett konsum (ALLT är relativt! ) och den är fylld till bredden med förtimiljarderstriljarders grunkor. Kom igen. Man upphör aldrig att...... jobba där.

• Johanna = en lat kock

mina som hade torkat lite skrubbade jag med vim och smörjde med lite embossing ink (det är ju ändå nästan ren glycerin ;))

• Hestia

Bellis - Dum chef!! :(

Johanna - läste först att du skrubbade dem med VIN!!! Men tack för tipset! :) Vet förresten inte om jag har embossing ink - vad är det?

• Hestia

Förresten, hittade någon svensk sida som sålde Reprint online innan - vet ni vilken det är?

• Johanna = en lat kock

dutta dem på embossingdynan och torka med en trasa funkar garanterat lika bra...

• Hestia

Johanna - Då gör jag det!

Nej, vad håller jag PÅ med?? Jag har LOV och sitter och slösurfar stämplar - när jag har en massa hemma som jag inte ens har använt!!!!
    Nu skall här göras andra saker!!!

• Bellis

Mmmmmjaha. Jag hittade följande mail just precis

Hello,
    Thanks for ordering...Just to let you know I am going on a holiday for
    one
    week....Your order will be processed for 50% off when I return.
    Thanks,

Från Alotarubberstamps. Jag vill ha dem nöuuuuu!

• Johanna = en lat kock

hur sjutton ska man klara av att både inventera en massa småpryttlar och ta hand om kunder (även om de inte handlar ska de väl tas om hand)

dum chef du har bellis :[

Svar på tråden Stämpeltråden!