• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • FinaStina

Jag kommer inte ihåg nummret men det är Drottninggatan typ samma kvarter som Fröken Olsson. Du får gärna berätta sen om dom hade det och hur mycket det kostade.

• Hestia

Annars finns de på Octoberstamps också!

Inbjudningarna lät jättefina! Jag skulle nog också tagit versamark!

• isis

FinaStina - Akrylklossar 200,- Foam 70,- och om man känner för lite plast kosta dem 10,- st
    På Format alltså.. Drottninggatan 71 förresten..

• isis

Åh varför skriver folk bara när jag INTE bänkat mig framför datorn?! *morr* ;)

• Finis

Tack så mycket för tipset, jag ska ta mig en tur dit i nästa vecka. Ni vet möjligen inte vad de har för öppettider?

• FinaStina

Isis, det var ovanligt tyst här ikväll. Och nu blir det ännu tystare, för nu säger jag go´natt!!

• Bellis

*GÄSP*

Hej..... jag är helt slut, har jätteont i ryggen och fryser som en gris. Har varit på mässa hela dagen..... men vet ni? Det APPSELUT sista stället vi besökte -gissa vad det var? *har alla gissat?*

Jo, det var Reprint!! De hade ALLT. Jag var helt lyriskt. Men inte fick man köpa direkt inte. Nähädå. Men jag kan berätta att de inte är särskilt billiga i inköp till handeln...

Var det någon som pratade om Reprint förut? Kan man hitta deras stämplar billigt nånstans på nätet? Finns de omonterade? Jag hittade flera stycken som jag vill ha i deras katalog...

Monterade faktiskt hela 3 stämplar på halos igår efter att jag övergav datorn. Det var kul, men jo, jag måste nog anställa någon som gör det åt mig....

Åsså ordnade jag klart min EP-översikt!

• isis

FinaStina - Jag tror dem har öppet 10-18 vardagar (möjligtvis 17) och 11-14 på Lördagar. Inte helt säker, men ganska.. :)

Bellis - har du berättat för sambon nu? Hur reagerade han? *nyfiken*

• Bellis

Hej isis! :)

Jodå! Jag berättade i måndags! Har du inte orkat läsa alla inlägg sedan dess?????

Först förstod han ingenting, sen blev han jättejätteglad, och går nu mest omkring och ler hela tiden här hemma på kvällarna. Ingenting jobbigt gör nåt, "för vi ska ju åka på semester snart" ! Och jag får hela tiden höra vilken uuuuunderbar flickvän jag är!!! *flinar brett* ;)

• isis

Måste ha missat det inlägget! Haha...vad mysigt! Jag måste faktiskt instämma med honom om att du är en helt underbar flickvän som gör såna saker! :D Fast det gynnar ju dig oxå, du kankse gör det endast av egoistiska skäl och vill ha en betjänt med dig! :D ;)

Hoppas ni får det riktigt äckligt skönt!

Svar på tråden Stämpeltråden!