• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Tack Niki!
    Då får jag leta vidare efter mitt vårträd...

• Niki

Hej Nojsan - ja jag är en av de nya från i julas . Är nu helbiten på stämplande

• isis

Ropar oxå ett glatt hej till Niki om jag glömt det! :)

Någon som kan svara megasnabbt på vad Scrapbook etc har för adress?
    Eller någon som vet öppetiderna?

Tänkte oxå passa på å fråga om det är någon som har något hemma dem inte använder och vill byta bort eller sälja?

Jag vill ha roooliga papper, hoppas att dem har det på scrapbook etc, annars får jag beställa från usa snart.

Nu måste jag rusa, har legat i sängen ALLDELES för länge idag! Men skönt vart det!

• FinaStina

Isis, Danskavägen 81-83, men det är ingen idé att du åker dit nu. Dom har stängt och öppnar igen jag tror det var den 3 februari. Gisela är på mässor och inköpsresa. Vilket borde betyda att dom har mycket nytt när dom öppnar igen!!!

• Johanna = en lat kock

hihi när jag kom hem idag låg det en avi om att jag hade paket ;)

i det paketet (som jag precis har hämtat) låg det funflock (måste testas på en söt hundstämpel) krympplast i fyra färger och några omonterade stämplar :)

nu ska jag roa mej kungligt (tentan kändes förresten inte bra alls)

• Bellis

Hej på er!!

Nu är jag leeeeeedig! *moahahaHAHAHAHAAA*

Hade hoppats lite grann att det fanns ett paket från Dreamcottage hemma åt mig, men det lär nog dyka upp i början på nästa vecka istället! Äntligen ska jag få ett alfabet!!!!!

Åh, jag vill ha såna där "solitär-motiv", liksom en fjäder, ett vackert hjärta (reprint har ett nytt JÄTTEfint hjärta!! ) , en blomma, Johannas ormbunksblad, kotte, osv... Såna där jäääättevackra lugna motiv, relativt stora... October har ett par stycken som jag hemskt gärna vill ha, och så tänkte jag kolla Halos och Inkas i USA också, om inte jag kan hitta nåt där.

Nu ska jag nog bara ta det riiiiktigt lugnt resten av kvällen, ta ett glas vin med sambon, kanske spela årets julklappsspel, äta chips å sen sooooooooova läääääääänge!

Förresten, Johanna -vad tråkigt att det inte kändes bra med tentan.... hoppas att det gick bra "egentligen"! Schysst att du hade fått paket med roliga grejjer som plåster på såren! ;)

Jag vill också få paket med roliga saker i...... åh vad kul det ska bli att få mitt moonglowpowder från Impress!!!!!

Kram!

• Johanna = en lat kock

bellis jag har 4 stora ormbunksblad - känner inte att jag måste ha alla - du får gärna Byta/köpa om du vill ;)

• Bellis

Johanna - det var det värsta! Fyra stycken?! Jag byter/köper gärna ett! Nu har jag ju iofs inte så mcyekt att bytas med, men kom gärna med ett förslag eller en "offert" ! Tänkte göra ett nytt försök på Ljunggrens nu i dagarna, så skulle det vara nåt därifrån du behöver -säg bara till! De har ju tex Heindesigns EP..... vilket jag har sagt tusen ggr förut. ;)

Kram!

• Johanna = en lat kock

nej jag har ju det mesta - det enda jag känner att jag saknar är cardstock ;)
    men vem gör inte det :D

går det bra med en krokig?
    är det något annat du vill ha?

• Niki

ÅÅÅÅHHHHH Johanna, skulle jag också kunna få köpa en ormbunke, om du har nån över? ?
    Har också letat efter rofyllda motiv och har bara ett litet träd i den stilen.
    Bara säg till vad du vill ha

Svar på tråden Stämpeltråden!