• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

håller på att lägga upp senaste skörden (var det inte jag som skulle plugga ;)) på yahoo

• Bellis

Nojsan!!!!

Maila Hestia du med, så vi får din adress, och du våra! De som vill alltså...

• Johanna = en lat kock

granat glittrar inte men den skimmrar härligt - har en kotte som blir jättebra med den!

• Hestia

Hejhej!
    Tillbaka från tennisen!

Jag har gett din adress till tjorven, bellis!

Det är en jättebra idé att göra provkarta med embossingpulvrena! Jag har gjort det en gång, men den är borta, så jag skall göra det igen! Kan du inte scanna in din, bellis?? :D

Vad behöver jag... Hmmm... Jag är faktiskt ganska tråkig när det gäller färger, jag skulle behöva vara roligare! :D

Ååååh, tjejer, jag kom precis på en sak!!! Kan vi inte köpa något till varann? Som ett litet presentutbyte??
    Så säg att man köper för en femtiolapp (HÖGST), så skickar man det till en annan av oss??

Är det någon som är intresserad?? Då kan ju jag ta emot adresserna, och sedan lotta vem som skall ge till vem! Vill ni???

• Niki

Hej mina stämpelskor, har varit lite inaktiv ett par dar på pysselfronten, men det blir bättre imorgon. Sambon hade köpt en STOR väska typ verktygsväska i överraskningspresent idag till alla mina prylar, gulle, betydligt bättre än tommá glasslådor .
    Hestia-lycka till imorgon *håller tummarna*

• Johanna = en lat kock

låter kul!

lite EP, några öljetter, lite pappersscraps eller så?

ska vi sätta ngt ungefärligt värde på det eller?

• Hestia

Åh, vilka härliga kort!!! Jag måste köpa basiluskpapper!!! :D

Jag håller på med listan om oss, men vill inte gärna lägga till de mailadresser jag har ifrån folk som inte godkänner det, så maila mig och säg att ni vill vara med på listan så fixar jag det! (Gärna med adress, födelsedag och msn/icq-nummer!!)

Är lite virrig just nu, så om jag missar någon är det bara att säga till igen! ;)

Förresten - jag fick mail från Impress - grejerna är skickade, och de drar alltid pengarna två-tre dagar efter!!! Jipiee!!

• Hestia

Johanna - Ja precis, lite vad man känner för! Vilket värde blir bra?

• Niki

I´m in , låter som en rolig idé.

Svar på tråden Stämpeltråden!