• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

*antecknar*
    jag, Johanna och Niki är med än så länge!

• Johanna = en lat kock

jag köpte 4 st 12x12 från dreamcottage för att se hur de var (man vill ju inte köpa ett 50pack och upptäcka att de är jättetunna eller så)

är det ngn som har använt making memories cardstock - vet inte hur tjock den är med tanke på att den är till scrapbooking så kan den ju vara jättetunn

• Bellis

Hej Hestia! Har du överlevt?

Jag måste genast kolla om jag fått mail från Impress.... kommer snart!

• Johanna = en lat kock

tja någonstan 30-50 - det mesta är ju för min det köpt på nätet så det blir ju massor för 50 kr

annars kan man ju ta med svenska mått mätt så har vi samma värderingsmall (uj vad det lät som marknadsföring)

• Kolan

God kväll allihopa. Kul att din sambo blev så överaskad. Jag älskar överaskningar, alltså både att ge och få.

Led med dig att få stå utanför och dregla, vi i Stockholm är ju inte så bortskämda med stämpelbutiker som västkustarna. Blev dock gladare längre ner i inlägget över att se vad läckra grejer din pappa köpt till dig, speciellt pulvrena verkar suveräna.

Tack snälla söta för att du kom ihåg att skriva öppettiderna .

Har just mejlat en beställning till Hestia om eyelets och håller tummarna för att jag inte var för sent ute.

Har börjat inse att jag måste surfa lite mer på arbetstid (hur nu det ska gå till, får väl börja avboka) om jag ska hinna läsa allt ni skriver. Eller så får jag dra ner på träningen men det vill jag inte när jag äntligen har kommit igång. Hur hinner ni andra pyssla DESSUTOM?

• Johanna = en lat kock

hestia - jag har MSN nu lägg till mej, snälla! ;)

• Niki

*niki tittar fram bakom sin enorma väska* .

En femtilapp eller så är väl en lämplig summa, vad tycker ni andra? Jag är helt anpassbar, så mycket som inköpts denna månad som gör lite till varken till eller från

• Johanna = en lat kock

tja vi skippar väl umgänget med karl - nu är han ju i hamn så det är väl lugnt ;););)
    sen skippar man att plugga till tentor mm

• Niki

Vi har en enorm simultankapacitet

• Hestia

Ushc Johanna - SÄG inte så!! För första gpngen på två år är jag nervös inför en tenta!!
    Låter bra att vi handlar för en femtiolapp i "svenskt" värde!

Svar på tråden Stämpeltråden!