• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Ah, det var det! Då är jag med! Får se om jag beställer därifrån! :)

Betalar med kort var, Bellis?

• Bellis

Med kort på Dreamcottage?

Jag har satt över pengar till deras konto varje gång.

• Hestia

Nu blev jag osäker, men på deras bekräftelse står det MasterCard under Payment Methods!!

Nu måste jag plugga igen... Börjar få lite ont i magen... :(

• Bellis

Isch, inte ont i magen -det är inte kul...

Jag kollade just Heindesign -men det verkar kosta 8 Euro att beställa från övriga Europa!!! Har jag läst fel?

Vi ses kanske senare?

• *Tjorven*

Hallojsan brudar!!

Har ni beställt från eyeletoutlet.com?
    Funkar det bra+ vad kostar frakten??

/*Tjorven*

• Hestia

Tjorven - Det fungerar jättebra att beställa därifrån! Har för mig att frakten endast är det "normala" frakten.
    Jag och ett gäng andra tjejer håller på att beställa därifrån nu! Om du är intresserad av att vara med så maila mig så ger jag dig mer info!

• Hestia

Tänkte förresten höra om det är någon som har InkyWings tillbehörskatalog? Är det mycket grejer där? Är priserna ok? (Vissa av priserna finns på nätet, men det gav mig ingen uppfattning om de var bra eller inte...)

• *Tjorven*

Hestia!

Vad har du för adress?

/*Tjorven*

• *Tjorven*

Hestia!
    Nu har jag mailat dig!

Vart kan man köpa stämpeldynor på nätet??
    vad behöver jag att börja med?

Svart, vit, röd, guld, silver, "genomskinlig"...räcker det?

/Frågvisa *Tjorven*

Svar på tråden Stämpeltråden!