• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

goddagens mina damer (tar en paus i pluggandet)

såg att ngn funderade på det där med stora och små dynor...

jag kör i princip enbart med små - mycket roligare med många färger... och de räcker väldigt länge även om det är små!

• Bellis

Hmmmmmm. Var ju såklart "tvungen" att kolla in scrapbook utopia..... Johanna, vet du vad de tar för shippingen hit? Det står bara "regular shipping $.99" och jag orkar inte maila dem.....

• Johanna = en lat kock

nej men de tar bara vad de får betala i porto... så det beror väl på hur tunga grejerna är ;)

• Bellis

Tack Johanna! Va bra med ännu en "bara porto"-sajt! Till en helt annan gång menar jag.....

• Johanna = en lat kock

mmm visst är det bra att veta (svårt att låta bli att beställa dock)

• Bellis

Eller som en mycket vis kvinna en gång sade: Den som väntar på något gott hinner skriva en lång lista! *moaaaaahahahahahaaa*

• Druvan

Ok, ni tycker säkert att jag tjatar men jag har en följdfråga angående dynorna. Är det stor skillnad på encore-dynorna och de vanliga? Jag tänkte tex vad skillnaden är på en encore guld och en vanlig versa cube guld?

• Johanna = en lat kock

encore är vattenfast redan från början det är inte versacube -

var det ett OK svar?

• Druvan

Ok, så det skiljer inte så mycket i färg då?

• Bellis

Druvan - ingen här har lyckats vara tjatig på de snart 2100 inläggen, så det är inga som helst problem! Fråga på bara, så får vi se om nån kan svara!

Hemska tanke... har JAG varit tjatig?

Svar på tråden Stämpeltråden!