• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Jag har aldrig betalat med Paypal, jag kör med kort!

Scraptastic ringer upp dig första gången du beställer och tar kortnummer personligen - allt för din säkerhet! Funkade jättejättebra! Sedan så har de dina uppgifter till nästa gång du beställer, då klickar man bara i en ruta där det står att de ska använda de gamla uppgifterna om kort-nummer. Man får inte maila eller faxa sitt nummer dit.

De svenska sajterna- jag sätter över pengar till deras konton via min internetbank. Funkar bra, det är möjligt att det tar lite längre tid, men det gör inget!

• Bellis

När jag handlade från Halos så mailade jag över mitt kortnummer i tre olika delar! Funkade bra, och det är rätt vanligt!

• *Tjorven*

Okay...Jag har varit lite nervös för det här med betalningen:D
    Men det låter ju bra att de ringer...så behöver man inte lämna ut kortnumret över nätet

/*Tjorven* (som helt plötsligt är ägare till 6 olika embossingpulver...vet inte hur det gick till!!!)

• Hestia

Jag har både Paypal och betalar med kort, beroende på vad företaget tar. Båda fungerar jättebra!

Bellis - Ah! Jag har den lilla dynan! :)

Nej, tjejer, nu stänger jag av datorn - MÅSTE plugga!!!

• Bellis

Scraptastic känner jag mig JÄTTEtrygg med!! Mark, han som ringer, var jättetrevlig, och ingav verkligen förtroende, bland annat för han kollade allt som stod på kortet. Det gick också väldigt snabbt att få hem grejjerna. En fullständig faktura följde också med, samt själva kontokorts"slippen" . Man fick också ett bonuskort där man sätter fast små klisterlappar motsvarande vad man handlar för. När det är fullt får man £150 rabatt på en order!!!

• Johanna = en lat kock

bellis

hundra femti PUND???? i rabatt du skojar?

• Bellis

Ja, jag skojjar..... nä ,men jag skrev lite fel.... Jag menade visst £15

hehe. Felåt.... *fnissar generat*

• *Tjorven*

Hejsan igen!

Vad är det för adress till HALOS sidan??
    Jag måste passa på att beställa nu när jag känner mig rik:D

/Rika *Tjorven*

• Meddelande borttaget
  • *Tjorven*

Oopps Bellis!

Så skulle du aldrig ha sagt...nu kommer du att bli bombad med frågor:D

En är...vad hette den där August sidan med papper??

/*Tjorven*

Svar på tråden Stämpeltråden!